Pentru atunci, cand totul va incepe cu a fost odata…


Cat de ironic!  Sa incep prin a-mi lua la revedere… Nu mi-am facut o imagine despre momentul acela care asteapta nu foarte departe de urmatorii nostri pasi si nu foarte rabdator. Dar stiu sigur ca o  sa-mi fie dor de tine!    Iti multumesc pentru toate telefoanele la care ai raspuns si in loc de salut ai fost intampinata de o voce prea entuziasmata, de la care nu ai inteles nimic,  fiindca vorbea prea repede si bineinteles fara logica. In loc sa inchizi enervata- ai spus: ”Ia-o mai incet! foloseste si predicate!!! ” Iti multumesc si imi cer scuze si pentru datiile cand eram suparata, plangeam iar tu m-ai incurajat, multumesc ca mi-ai sters lacrimile de la km departare.

O sa-mi fie dor sa mergem dupa scoala impreuna la supermarket, sa facem cumparaturi si sa pierdem timpul printre rafturi. Desigur si de partea cand tu incerci sa ma tragi de langa ele, sperand ca astfel nu voi mai simti nevoia sa rearanjez produsele pentru a creea “feng-shui” …

O sa-mi fie dor sa stam la semafor de doua ori si sa radem de expresia nedumirita a soferilor care nu inteleg de ce, desi e verde, doua fete se incapataneaza sa nu treaca.

O sa-mi fie dor sa impart marul cu tine.

O sa-mi fie dor sa-mi deschizi usa cand eu refuz sa ating manerul usii fiindca sunt microbi.

O sa-mi fie dor sa te tin treaza pana tarziu pentru ca am impresia ca la geam este un clown malefic(care vrea defapt sa fure gresia din bucatarie :))

O sa-mi lipseasca si chipul tau care ar vrea sa rada cand iti imping subtil un biletel si un desen de-al nostru in timpul orelor.

O sa-mi fie dor  de tine ofticata -cand iti dau o replica fulger la ceva ce tu crezi ca m-ar lasa fara cuvinte!

O sa-mi fie dor sa te vad concentrata cand copiezi desenele mele (TITI-STYLE) O sa-mi fie dor sa mergem in “banc pe parca” si sa povestim.

O sa-mi fie dor sa intreb cum imi sta parul si sa primesc drept raspuns :”Gheisha sau Monalisa”

O sa-mi fie dor sa fiu” salvata” de tine in discoteca, la petreceri sau de tipii prea insistenti.

O sa-mi fie dor sa intru in liceul nostru, sa urc toti cei …prea multi trepti si sa te vad bucuroasa ca ma vezi.

O sa-mi fie dor de fiecare moment care e petrecut cu tine sau care e despre tine.

O sa-mi fie dor de acest sentiment de siguranta, care il traiesc chiar acum in timp ce scriu aceste randuri, ca exista cineva care orice as face are un sfat si o imbratisare „vindecatoare” pentru mine.

Mi-e dor deja de tine, si inca nici nu a venit momentul!

Mi-e dor sa avem prea mult timp de pierdut impreuna, pentru ca defapt e timp pretios. Mi-e dor de cand nu-mi era dor. Atunci aveam garantia ca si anul urmator vom deschide aceleasi usi aproape zilnic.

O sa-mi fie dor de girls night out- cu drinks, karaoke (dragi vecini, ne cerem scuze pentru noptiile cand am contribuit la insomniile voastre!)

O sa-mi fie dor de faimoasa „banana-split“ cand ne intoarcem tarziu din oras.

O sa-mi fie dor de invitatiile lu’ Octa :“Sunt singura acasa! T e astept pe la ora 7, spune-i la Dan sa nu fie….“

O sa-mi fie dor de pariurile cu voi. (Chiar si cand am pierdut am castigat.) O sa-mi fie dor de “THE MUST DO LIST” !!! si toate nebuniile care le-am bifat ca duse la bun sfrasit de pe ea.

O sa-mi fie dor de majorate.

O sa-mi fie dor de “zi la 2”

O sa-mi fie dor de balerine.

Si de nenorocitul de calorifer de pe coridorul liceului unde stam impreuna o sa-mi fie dor!

O sa-mi fie dor de „tocurile“ lu’ Claudia.

O sa-mi fie dor de Ioana vorbind la telefon.

O sa-mi fie dor sa descopar a doua zi multe apeluri pierdute de la voi, si sa va spun ca a avea telefonul la mine e ca si cum as avea… trei maini! O sa-mi fie dor sa rada masina de mine :)) O sa-mi fie dor de tot ce nu am apucat sa facem.

O sa-mi fie dor de Revelioanele sarbatorite impreuna pe garaj(…voi inspaimantate de faptul ca am o bricheta si o cutie de petarde in aceeasi mana).

O sa-mi fie dor sa facem pozele noastre traditionale de la baluri.

O sa-mi fie dor de gasca mea de fete/ O sa-mi fie dor de prietenele mele cele mai cele!!! O sa-mi lipsiti  dupa ce vom absolvi liceul si fiecare isi va continua drumul intr-un alt oras, alt domeniu, alta facultate, cu alti colegi… alta viata …daaaar!!!! ne intalnim la “mijlocul drumului” (in Six) for some catch-up !:D

Va multumesc pentru tot ce insemnati pentru mine !

17 gânduri despre “Pentru atunci, cand totul va incepe cu a fost odata…

  1. ce fain ai scris…..si mie o sa-mi fie dor sa tusim pe rand…asta ai uitat-o:)) si sa-mi povestesti de o anumita persoana si eu sa-i tot zic pe nume si sa te intreb de doua ori c ai zis ptr k esti prea entuziasmata sa inteleg ceva din ce zici:)) fa si nu-mi da teapa:>:)) (n-am uitat)

  2. m-o miscat…nu-mi va ajunge pagina d album sa-ti spun tot c s-o adunat in cati ani? aproape 8? iti lipesc in album „jurnalu de banca”…aia ar fi varianta ideala. si sa sti k totdeauna esti Monalisa >:D<

  3. De 5 minute stau si ma uit la pagina asta, dar habar n-am ce sa scriu. Cred ca inca nu realizez ca dupa vacanta de vara CHIAR n-o sa ma mai intorc in cabinetu de bio.:)) God, as vrea sa mergem la aceeasi facultate si sa stam in banci la fel cum stam acum. 🙂

  4. pai… 😀 fiecare e liber sa aleaga ce sa creada.:P
    foarte dragut ce ai scris. probabil si mie o sa imi fie dor de unele lucruri, da’ asta nu inseamna ca a existat vreodata o prietenie adevarata. 😀 oricum va respect relatia si …you go, girls!:)

Lasă un răspuns

