Aparitie si geneza


Este ora 6:05 dimineata. Peste 10 minute imi va suna ceasul sa ma trezesc -pe furis, fara sa banuiasca in somnul lor linistit, ca m-am imbracat, mi-am luat geanta pe umar si am iesit din dormitor cu o ora mai devreme….
In mod normal la aceasta ora mi-as dori sa am doua vieti: una din ele dedicate exclusiv dormitului.

Aceste randuri nu ar fi existat, daca universul ar inceta sa comploteze impotriva mea. Un vis ,care fara sa se chinuie mult, a intrat in topul celor mai stranii cosmaruri ale mele, m-a facut sa ma trezesc (din fericire) inainte sa ma inec in propriile lacrimi.
Cand speriata, uimita si “posedata” de suspinatul intens, mi-am aruncat ochii la ceasul care indica ora 4:36 am , a inceput si senzatia de ciuda sa se inghesuie in starea mea… si asa prea aglomerata. Dupa mult timp de zacut in pat (fiind la fel de treaza precum inspaimantata), cu plapuma pe care o imbratisam (cu mai multa sinceritate decat am imbratisat vreodata un baiat) drept scut impotriva fricii, mi-au venit in minte tocmai cuvintele ei…

Sa scriu!!!? Oricat de mult te-am dezaprobat, se pare ca te-ai incapatanat sa iti tatuezi cuvintele direct in peretele subconstientului meu……
Minunat! acum imi trebuie sa ma gandesc la tine!? cand mi-e frica si sa nu respir in ton cu linistea ce-mi inunda timpanele? Pana si bataile inimii le-am acordat cu tonul sinistru al ceasului ce ticaie furios de pe perete, de frica sa nu supar si prin asta sa atrag razbunarea acestei atmosferi.
Am strapuns intunericul pana in partea cealalta a camerei cu miscari vagi fara sa ma uit in stanga sau dreapta si straduindu-ma sa nu gandesc……. M-am intors cu un caiet gol si un pix (care s-a hotarat pana la urma ca nu stie sau nu vrea sa scrie la ore atat de matinale si a trebuit sa-l inlocuiesc cu alte 3 – la fel de incapabile si intr-un final cu un creion “curajos” ).

Prinsa in vraja concentrarii, cand a sunat ceasul a doua oara era sa arunc inca odata caietul in care scriam cu atata ardoare in sus, ca gravitatia sa aiba ocazia sa ma loveasca cu el in cap si prin urmare…sa aproape sufar dublu infarct. M-am hotarat sa fac ceea ce am hotarat ca voi face de la bun inceput. Am inchis ochii, am tras aer in piept si mi-am facut curaj…

(A cedat caldura patului caietului, pe care l-a lasat sa se odihneasca pe perna ei, in locul ei….
Da plapuma la o parte, atinge cu varful picioarelor covorul moale, fixeaza lumina lampii pe usa baii si…….fuge!!!!!!! ……evident ca se loveste de tot ce ii sta in cale, dar asta e la ordinea existentei ei.)

P.s: Nu, nu am fugit de acasa! Am uitat sa fac o tema pentru scoala, care presupunea cititul unei carti la germana. God bless internetu’!

4 gânduri despre “Aparitie si geneza

Lasă un răspuns

