O zi ca oricare alta


Dupa ce am terminat de vorbit la telefon (pitita pe sub banca in timpul olimpiadei)  am predat foaia si am fugit afara unde eram asteptata. Am urcat in masina si ne-am ingramadit si blocat si  noi in traficul de la ora 16.  Eram destul de obosita si tot ce putea proiecta imaginatia mea, era bucuria ca nu mi-am facut patul de dimineata si o sa ma pot prabusi repede, fericita in el. Dar  gandurile  fericite mi-au fost spulberate cand m-am vazut in parcare la (probabil cel mai aglomerat) supermarket…

Cumparaturi!… m-am oferit sa (ma sprijin) duc eu caruciorul in timp ce mama  parea sa nu se mai sature sa indese produse in el.

Aveam uniforma de la scoala pe mine, dar parul imi arata de parca tocmai m-am ridicat din pat…  Stateam „parcata” langa rafturile generos incarcate cu paine (incurcand in mare parte circulatia) cand am inceput sa observ ca eram privita insistent de catre un barbat. Nu doar ca m-a privit intens de toate 8 datile cand si-a facut drum pe langa mine, dar mai isi si intorcea capul inapoi spre mine. M-am tras mai pe margine gandindu-ma ca privirile insistente erau defapt un mod de a-mi spune sa ma dau din drumul lui. Mi-am dat seama ca nu era asta. Cum? cand am surprins si a doua si a treia persoana holbandu-se ,dezbracata de vreo expresie la mine.

M-am dus incet aproape de mama la care i-am soptit:

-Am ceva pe fata? , cu gandul ca am mai facut eu scamatorii cu pixul si mi-am colorat cu o dunga, doua de pasta…. pe alocuri nasul, fruntea…..

-Nu ai nimic, ce sa ai?

-Nu stiu ! (am incercat sa nu-mi dau banuiala de gol), dar deja  se uita prea multa lume, prea insistent la mine!

– Nu ai nimic pe fata! mi-a spus mama  in timp ce statea cu spatele la mine si verifica data expirarii de pe punga de cereale.

-Aaa, ce bine! am zis un pic mai ironica sprijinindu-mi coatele de cos.

Am incetat din acel moment sa mai dau atentie privirilor. Ori am ceva pe fata ori sunt paranoica!    Intr-un final am ajuns  si acasa. Am fost fluierata de muncitorii de pe acoperisul vecinului pana cand am deschis poarta. Am descarcat in 3 ture cumparaturile din porbagaj pentru ca brusc toata lumea a disparut de la masina si m-am retras apoi in casa, camera mea unde bineinteles am scapat de haine si m-am aruncat pe pat…

Mi-am prins sora in toane bune si am corupt-o sa-mi faca unghile .              Seara am iesit cu niste prieteni la suc pentru a stabili si a incepe sa facem pregatirile pentru Revelion, atata tot ca timp de doua ore cat a durat intalnirea, nu a venit vorba de Revelion.

Tragand o linie la sfarsit – omitand intentionat sa precizez ca am „intarziat” la toata ora de religie (stiu! sunt o pacatoasa) sa vizitam magazinele ca mai apoi sa dam nas in nas cu profu’ pe coridor, pot spune ca a fost o zi obisnuita…

9 gânduri despre “O zi ca oricare alta

  1. pariu ca baietii aia au si uitat ce trebuia sa cumpere:))
    eu am patit-o anu trecut la casa de marcat. se uita tipa fix la mine.. si am intrebat-o?
    -sunt murdar?
    – nu
    – sunt urat? asta stiu deja
    -nu
    -stiu ca nu m-am barbierit
    – ce nu ma mai cunosti?
    deja ma apucase frisoanele..
    – a da cum sa nu..(sperand sa scap si tot incercam sa ii citesc numele de pe ecuson)
    deja se formase ditamai randul in spatele meu
    ea: minti.. nu mai stii.. ai uitat cand ne plimbam pe faleza???
    in gandul meu deja dezarhivam tot trecutul in speranta sa nu ma fac de ras…Cum adica sa uit cu cine am iesit in oras..era inacceptabil O privesc mai bine in ochi (un albastru superb)..si mi-am adus aminte:) Era o colega din liceu mai mica decat mine cu 3 ani. Liceul l-am terminat prin 2001 .. au trecut multi ani…

Lasă un răspuns

