No matter what!


Sarbatoarea Craciunului si-a pierdut farmecul pentru mine acum cativa ani. S-a intamplat pur si simplu. Nu am mai simtit acea atmosfera de pace interioara, magie, bucurie si caldura interioara(in ciuda frigului de afara).

Anul acesta m-am hotarat sa recuperez bucuria aceasta pe care am lasat-o sa curga pe langa mine in anii trecuti. Mi-am propus, ca orice s-ar intampla o sa gust din atmosfera de Sarbatori. Nu ma refer neaparat la prajituri si dulciuri si restul multelor….foarte multelor mancaruri.

Cum in familia mea – mersul la munte a devenit deja o traditie de Craciun, am de gand ca saptamana aceea  sa fie biletul meu de intoarcere in sfera de bucurie specifica acestei perioade.

Anul acesta am de gand:

  • sa dau mai mult de la mine

  • sa ma bucur de zapada
  • sa cred in Mos Craciun din nou
  • sa fiu mai vesela
  • sa ma bucur  ca sunt inconjurata de oameni dragi mie
  • sa nu mai imi fie teama atunci cand  sania scoate scantei deoarece masina care trage sania goneste cu 60 km/h chiar daca drumul nu este acoperit in totalitate de zapada  ….
  • sa fiu varful la „gramada cere varf” 😀
  • vreau sa facem oameni  de zapada

  • vreau sa facem ingerasi in zapada
  • vreau sa facem din nou pozele haioase de la cascada
  • sa primim colindatorii care ne-au  invitat in fiecare an la balul lor, desi nu am mers niciodata fiindca eram 5-6 fete  si singurul baiat (prietenul lu’ vara-mea) pe care l-am luat cu noi spunea: ” de ati fi urate v-as duce, dar sunteti toate frumoase si o sa iau bataie”
  • nu m-ar deranja nici daca as castiga si eu la remi/monopoly/carti/mima anul acesta :))

  • si apoi urmeaza Revelionul…. –> part  II

Anul acesta vreau sa imi para rau ca se termina sarbatorile…

    9 gânduri despre “No matter what!

    1. Cand eram mic ma duceam la bunici si prima grija era sa intru in grajd la cai:x. Cum sa scoti prajiturile, placintele cu bostan si cu branza din schema???
      Imi placea sa colind:d tot satul il luam la rand.. deja devenisem spaima satenilor. Cine nu-mi raspundea incepeam sa cant (parerea mea) „deschide usa CRETINE/ ca venim din nou la tine/…” erau cativa chitrosi. Iar seara se adunam la poarta scoteam tot maruntul (cred ca si popa era invidios pe noi) si il imparteam.De multe ori faceam o gramada de marunt si o imparteam in 2,3 ,4 depinde de cate persoane eram.Iar a doua zi scriam pe un biletel cat am strans sa vedem daca am impartit corect:P
      Ne mai duceam pe un deal si ne rostogoleam … pana cand am picat intro groapa de unde se lua pamant galben (lut)…
      Remi, rentz, wist?!? pai astea se joaca in timpul sesiunii in special cu o seara de dinaintea unui examen. Pentru ca iti dai seama ca ai o groaza de invatat si nu ai timp sa citesti nici macar odata

    2. Craciunul isi pierde farmecul odata cu maturizarea ta. Poti sa faci toate lucrurile pe care ti le propui, dar sentimentul nu va mai fi la fel pentru ca tu te-ai schimbat. There’s a devil inside us and his name is Maturity…

    3. stai chill…pe mine de cativa ani nu ma mai „pasioneaza” sarbatorile…prea multe de facut…prea multe de organizat (vezi revelionu’)…desi anu’ asta….park mi dor de mirosu’ d brad si mar si portocala si ghici ce? SCORTISOARA…aaaa si vreau sa ninga mult mult

    4. pai gandeste acu 3 luni eram la mare..si deja in noiemrbie vad brad si mos craciuni in Billa .s-au comercializat toate sarbatorile..degeaba nu mai e ce a fost odata. btw..ui ca e decembrie si nici zapada nu mai avem:( acu 10 ani pe vremea asta eram in binder bubi cu sania.

    Lasă un răspuns

