YES GAME!


Totul a inceput dupa ce am vazut filmul „Yes man” azi vara. L-am urmarit impreuna cu sora mea. Dupa ce s-a terminat, entuziasmate,  am hotarat sa facem si noi la fel. O zi intreaga sa spunem „DA!” la orice…

Bineinteles ca nu ne-am si tinut de plan.  Vara a trecut, noi am uitat de film, de gand de „DA!”…

In ultima zi de 17 ani (15 septembrie) mi-am amintit de film. De ce? Pentru ca am vrut ca  ultima zi de 17 ani sa fie  memorabila!  Nu a iesit cum ma asteptam, dar  atunci am  jucat prima data  jocul : YES GAME!

Care sunt regulile?simplu:

1)DA! chiar daca in mod normal nu ai face asa ceva

2) DA! merg, spun, sar, fac…

3) DA! la orice

Sper sa primesc cat de curand sansa sa spun DA-ul pe care vreau sa-l spun.

DA-ul pe care nu am curaj sa-l pronunt fara un pretext…

3 gânduri despre “YES GAME!

Lasă un răspuns

