La multi ani Adia!


Acest post este pentru o persoana cu totul si cu totul speciala. Iubeste animalele, iubeste copii, iubeste oamnenii, iubeste natura, iubeste distractia, este spontana, este deschisa la nebunii constructive, are un zambet superb, un talent rar intalnit (inca astept cartea!)…e „geamana mea buna”…

20 de ani–  facultate, vise,  amintiri, prieteni, bowling, dragoste, fotografii, zambete, sticle de vin (fara tirbuson), dorinte, impliniri, iarna, patinoar (haine vesel colorate), zapada, escapada, nebunie…

Multumesc ca vrei sa fim cu tine intr-o zi atat de semnificativa.(schimbarea prefixului)

Esti o persoana cu adevarat speciala si deosebita!  Suntem in formatie incompleta fara tine. Suntem defapt 4! (Ps. ai fost adoptata)

Nu  pot egala in cuvinte ceea ce ai scris tu despre mine (Turcoaz pentru Lorelay), dar te pot lauda si eu cu temerile tale legate de aniversa ta. Nu esti tu fan prea infocat al acestui eveniment, dar anul acesta  sper sa nu fie deprimant, ba din contra sa fie ceva memorabil… ca la 0:00 cand te-am facut de rusine la bowling si ti-am cantat „La multi ani”in public (nu-ti fa griji si eu am patit-o de doua ori… mi s-a cantat in autobuz, de catre toti figurantii, dat fiind ca tocmai atunci ne intorceam de la filmari). Mai sper ca entuziasmul pe care ti l-am insuflat in noaptea cand am planuit „rapirea”  sa nu il fi consumat tot atunci cand ai topait toata noaptea si ai atras dusmania vecinilor de dedesubt…

Pastreaza-ti entuziasmul fiindca este doar inceputul. Chiar daca ai 20 de ani, sa nu te apuci sa porti costume de femei serioase. Sa nu te maturizezi brusc! Sa ramai la planurile noastre, escapadele noastre….la turul Romaniei cand o sa ne ratacim, o sa ramanem fara bani dar cu mult chef pentru aventura.

You have that glow, care atrage ninsoarea, ninge! pentru tine!!!

La multi ani! Te iubesc, my twin!!!

Un gând despre “La multi ani Adia!

  1. Pingback: 20 « Adia's Blog

Lasă un răspuns

