Letter to my inner child…


Stiu ca esti trista. Stiu ca zambetul ti-a fost sters de raul si raceala in mijlocul  carora te-am izolat. Stiu ca nu mai poti rade cum radeai alta data. Cred ca ai crescut. Si eu am crescut. Am atins apogeul in a fi ceea ce nu vreau sa fiu. Dar este in regula! Sunt bine! Incerc sa-mi reinventez celalalt eu. Este al naibii de greu, dar am sperante!

Vreau sa redevin din nou fetita aceea mica…

Unii spun ca nu poti sa ai totul. Haide, ar trebui sa zambesti! Eu zambesc cum nu am mai zambit pana acum.

Sper ca m-ai iertat… Zbierai din interiorul inimii mele sa te eliberez. Nu am facut-o. Am continuat sa plang si sa te omor. Multumesc Lui Dumnezeu ca esti nemuritoare! Eu asa cred ca esti.

Vreau sa fiu fetita aceea mica, care fugea cu picioarele goale prin balti, prin iarba uda si care facea „prajituri” din namol. Acea fetita, care fugea cu zambetul larg pe fata si in suflet, care urca dealul doar ca sa-si deschida bratele in asteptarea  vantullui care ii mangaia fata si se juca in parul ei salbatic, facand-o sa creada ca poate zbura…

Vreau sa fiu fetita aceea care la vederea unei flori de camp incetinea pasul si cu acelasi sentiment ca ar calca pe pamant sacru o ocolea cu grija sa nu o striveasca sub talpile ei de copila.
Fetita aceea care nu era scarbita ci inspaimantata cand se intampla sa asiste la o scena a vreunui om ,care furios lovea un caine. Ramanea puternica in tacerea ei, simtindu-i durerea bietului animal, dar suferind totodata pentru ignoranta omului…

Am nevoie de tine sa te simti vie. Fa-ma mai buna. Invata-ma sa iubesc lumea din nou, chiar daca lume nu ma iubeste pe mine. TE ROG! Promit sa nu mai incalc intelegerea nostra si sa gresesc drumul din pricina ochiilor incetosati de lacrimi…
Vreau sa fiu din nou TU!

Cu dragoste,
aceea, pe care o cunosteai…

Un gând despre “Letter to my inner child…

  1. lumea te iubeste, sa nu mai crezi niciodata ca nu e asa! lumea e plina de oameni care te iubesc ! de ce n-ar face-o? le dai toate motivele.
    it`s gonna be ok!

Lasă un răspuns

