Nu am timp, fac bagaje…


Am mentionat la „About” cat de mult nu-mi place sa fac bagaje. Nu stiu de ce. E ca si cand impatur haine, doar ca in loc sa le asez in dulap, le indes intr-o valiza pe care ne chinuim 3 fete sa o inchidem…

Am gasit insa o metoda noua de a-mi face bagaju’ 😀 . Incepe sa-mi placa. Am pus in mijlocul camerei valiza deschisa, am deschis dulapul (am oftat lung uitandu-ma in gol 3 minute), am oprit lumina si am inchis usa dupa mine in timp ce zambetul imi revenea pe buze 🙂 .

Ma duc imediat sa verific daca mai am mult. Pana atunci…  shhhh! fac bagaju’ nu ma deranja! 😀

Ps.I.  Plec la munte cu familia pentru (sper mai putin de) o saptamana.

Ps.II.  Mos Craciun, daca imi citesti blogu’, vreau in 26 sa ma aduci acasa, sa ma duc la  majorat la Ioana 😀

Ps.III. Craciun fericit in avans !

Un gând despre “Nu am timp, fac bagaje…

Lasă un răspuns

