Arta plansului…


Am plans atat de mult, incat am rani pe obraji.

Am plans pana m-am deshidratat.

Am plans pana cand am uitat de ce plang  si dupa am mai plans un pic…

Am plans pana cand am uitat sa fac altceva decat sa plang.

Am plans pana cand am transformat perna intr-o balta care mi-a inecat visele.

Am plans atat de mult, incat lacrimile m-au inundat.

Am plans atat de mult, incat mi s-au decolorat ochii si culoarea lor s-a scurs in rana de pe obraz, pigmentandu-mi cicatricele…

Am plans pana am facut din plans o arta… „arta plansului”.

De ce dracu am plans atat de mult?! Am plans destul! restul lacrimilor le donez…

4 gânduri despre “Arta plansului…

  1. Poate a fost ultimul plans pe anu’ asta. Poate au fost toate lacrimile pe care nu le-ai varsat pana acum. 🙂
    Stai linistita. 2010 pregateste pentru fiecare om lacrimi noi 😉

Lasă un răspuns

