Promotie la ghicit : „Pe un bon de masa zic tot”


-Hai sa-ti ghicesc!

-Cum ghiciti?

-Din vedere, mama draga! 5 lei ii ghicitu’ si-ti zic pan’ la cap’.

-Nu am 5 lei.

-Atunci ajutati-ma-ti cu 1 leu, sa-aveti sanatate!

Ii dau un leu si ea ranjeste, descoperind toti dintii galbeni, strambi, mandrindu-se probabil mai ales de dintele de aur care ii luceste la fel de tare ca ochii verzi, aproape diabolici…

-Da… mai pune ceva (i)euroi s-iti zic pan’ la cap continua ea tot mai lacoma.

-Nici euro nu am. Inca un leu pe care i l-am pus in palma, prin care mai mult ca sigur au trecut multe bancnote,a ajutat-o sa isi activeze superputerile. Si a inceput sa-mi citeasca destinul pe chip (aham… tot timpul s-a uitat dezamagita la cei doi lei din mana ei)

-Pai, hai sa-ti zic cate ceve domnisora’…

-Bine, ziceti-mi de doi lei ceva… am zis eu amuzata.

-Ai pe unu… da,sa stii matale, ca nu-i de natia ta. Ii in strainatate si te iubeste mult, da mai ii cineva domnisora’, care-i la distanta mare si o sa fi curand cu el la masa. Si o sa fi forte’ fericita cu el.

Am ridicat din spranceana.

-Ai avut manie cu cineva acuma nu de mult.

Spranceana mea se curbeaza si mai mult.Apoi imi musc buza sa nu pufnesc in ras.

-Sa stii matale, ca trece necazu asta si vine fericirea in viata ta!

-Yeei! ma amuz eu.

I-am multumit pentru ghicit si am lasat-o sa-si caute alte (victime) cliente…

-Domnisora’, mama draga!! i-am auzit vocea care ii trada setea de bani si pasii urmarindu-ma.

Ma intorc si o vad fugind,tinandu-se de rochia rosie ca sangele, contrastand zapada alba de afara.

-Hai mai pune ceva, un bon de masa si va ghicesc la amandoua tot pan’ la cap’ asa cum zice, adauga ea si isi arunca privirea,acum diabolica, mai intai asupra gentii si pe urma asupra surorii mele mai mici.

Ce e mai incredibil? Ca are tarif pe ghicit: 5 lei? sau ca mi-a cerut „ieuro” si apoi s-ar fi multumit cu un bon de masa?

In timp ce eu incercam sa scap de ea amabil, sustinand ca nu mai am bani,numai un pachet de servetele, pe care i l-am si fluturat in fata ochilor prea patrunzatori,sa par mai convingatoare, sora-mea  tragea de mine urland cu repros la tiganca ghicitoare ca i-a spus odata ca va muri la 87 de ani…

10 gânduri despre “Promotie la ghicit : „Pe un bon de masa zic tot”

  1. :)) hai macatias ca eu iti ghicesc pe un pupic pe obraz tot pan la capatu straziii…. adica pana ajung la capatu strazii iti zic numa de bine dupaia ori ma opresc ori incep cu raul :))

    glumesc da ma amuza chestia asta cu ghicitoare de 2 bani… nu de alta dar daca ai burta, batic si 2-3 chestii stralucitoare in gura si vreo 2-3 pe dinafara pac sunt ghicitoare! neeeeee….

  2. Sa stii ca am patit-o…iar de atunci imi e frica.Se intampla la Orastie intr-un bar de pe la ei de acolo’La Rio’ parca se numea…
    Era ora 2-3 noaptea…eram mai multi si cum ai spus si tu… o batrana urata..dar nu asa era urata cu crengi…si na..a inceput aia sa zica tot…
    pe cuvantul meu ne zicea la fiecare in parte si nu avea de unde sa stie ca noi eram din Timisoara…mie ..m-i s-a facut frica…de unde naiba stia aia cum o cheama pe sora-mea si cum ii chema pe colegii mei…de atunci cand vad una din asta..fuggg…

Lasă un răspuns

