Nume de alint


Este de inteles ca atunci cand esti indragostit, vrei sa-i dovedesti partenerului sentimentele tale. Multi apeleaza la un nume de alint sa-si rasfete jumatatea. Curioasa cum sunt, nu ma pot abtine sa nu ma intreb cum aleg indragostitii aceste nume…

Exista o lista cu nume de alint pe care sa le rasfoiesti atunci cand te indragostesti, ca si atunci cand cauti nume pentru un nou nascut? M-a intrebat sora-mea, ea cum sa-i zica noului ei prieten. Nu m-a nimerit la capitolul asta… mai ales daca luam in vedere si problema mea de a ma implica intr-o relatie stabila, de lunga durata. Primul meu gand odata ce incep o noua relatie nu se rezuma la viitor. Defapt imi imaginez scenarii de despartire si in niciun caz nume de alint.

DAR, daca te ajuta cu ceva surioaro, iata cateva exemple pe care le-am auzit frecvent:

categoria necuvantatoare:

  • Pui/ Puisor
  • Catel
  • Pisi
  • Motan

Categoria sentimente:

  • Iubire
  • Iubi
  • Dragoste

+Pusi

Pupi

Expresii sau locutiuni

  • Viata mea
  • Lumina ochilor mei
  • sa mor io dak nu esti frumoasa

Categoria – limbi straine

  • Schatz
  • Baby

Probabil ca nu te-am convins, dar sigur zambesti 😀

Ps. Cand e vorba de relatii nu ma lua drept model!

20 de gânduri despre “Nume de alint

  1. ai uitat: „bagabonda mea”
    „iuby duby”
    „bambina mea”
    „amore”
    „pufulete”
    „catelusa mea”
    „beibi”
    :)) succes

    de asemenea pot fi si combinate:

    „catelusa mea bagaboanda”
    „beibi mea pufoasa si somnoloasa”

    :)) si lista poate continua

  2. Eu cunosc un cuplu care se alinta cu abrevieri:

    el pe ea „MFS” (de la „My Favorite Slut”)
    ea pe el „JOML” (de la „Jerk of My Life”)

    Absolut incantator, nu?

  3. Ce ciudat la inceput indragostitii folosesc, diminutive, puiut, puiule,..ca mai apoi la nervi animalele necuvantatoare sa creasca..”boule!..vaco!”..
    ce oameni ciudati…

    aceiasi oameni…care se alinta..pui..peste cativa ani nu se mai suporta.

    Doamne fereste ne de asa ceva.

  4. io cu barbatu meu ne alintam gen:… iautu meu , aktivia mea. regina mea , printzu meu , sufletelu meu , viata mea , ingerasju meu , danonino meu , pastila mea… etc:))) amuzante no??

  5. guritza
    ingeras
    sufletzel
    pisoias
    motanel
    inimioara mea
    sotioru meu
    siricelu meu
    botosu meu(cand e supy)
    somnorosu meu
    golanu meu
    iubirea mea
    viata mea

  6. iubi meu ma alinta ” iubita mea, capsunik mea, tzusk , bebitza, buburuza, sufletel” iar eu ” iubitu meu, `bitu, capsunelu, dragalasu, bebitzu, iubi, moxanel (knd e suparat) , 😀

Lasă un răspuns

