-Alo?! un taxi simpatic va rog!


Era in jurul orei doua noaptea. Masina aluneca de-a lungul asfaltului inghetat.

Batranul de la volan, cu parul carunt, doua perechi de ochelari si un zambet omniprezent  a aruncat o privire in spate. Din intamplare eu eram pasagera.

-Te grabesti domnisoara? Nu pot merge tare ca e gheata.

-La ora asta ma asteapta numai patul, nu ma grabesc.

-Te deranjeaza muzica? a intrebat domnul sofer in timp ce a dat volumul mai tare.

-Chiar deloc, raspund eu.

El prinde curaj si creste volumul, dupa care incearca sa acopere sunetul muzicii.

-Stii domnisoara, asta e muzica mea de suflet. Eu sunt jumatate sas, jumatate roman, justifica el melodia nemteasca.

-…jumatate sas, jumatate roman, casatorit cu o unguroaica. Da am divortat de  7 ani, a continuat el. De atunci m-am angajat pe taxi. Trebuie sa raman printre oameni, sa socializez…sa raman om!

-Absolut, aprob eu coplesita de valul de informatii personale care m-a invadat si cu care parca trebuia sa impart acum bancheta din spate.

-Da, sa stiti ca vorbim in fiecare zi la telefon. Am ramas prieteni foarte buni. Avem doua fete impreuna, dar s-au mutat in America…Si sunt singur, a suspinat un zambet barbatul.

SI APOI A OPRIT DINTR-O DATA MASINA!

(m-am speriat, nu pot nega! mi-a sarit gandul la prietenii mei simpatici, impreuna cu care am vizionat cateva filme inainte sa comand taxiul si sa merg acasa. ma tachinau ca ar avea ei un prieten, care la jumatatea drumului ar opri masina si…aici au urmat niste insinuari pacatoase)

Cand barbatul mai in varsta mi-a spus   ca o sa-mi explice cum sa redresez masina pentru atunci cand ma voi afla chiar eu la volan si se va intampla sa-mi  alunece masina, m-am simtit vinovata.

In scurt timp am ajuns in fata casei mele. Inainte sa cobor din masina, mi-a intins o carte de vizita adaugand senin si politicos, cu zambetul neimbatranit si bland:

-Daca ai nevoie de ajutor vreodata si crezi ca te pot ajuta…suna!

12 gânduri despre “-Alo?! un taxi simpatic va rog!

  1. Nu cred ca te-ai fi simtit bine ca taximetristul sa fi fost un pitiponc , cu o freza de parca l-ar fi batut cineva cu lopata in cap si cu maneaua la maxim si masina plina de fum.
    Probabil le duce lipsa fiicelor…

Lasă un răspuns

