Mama natura


Ce faci cand nu esti de acord cu mama natura?

Ii scrii o scrisoare in care ii inaintezi plangerile? Nu mi-ar fi greu sa recurg la astfel de metode daca as avea certitudinea ca mi-ar aduce rezultatul dorit… adica vara.

Mi-e o pofta de vara…

Sa simt iarba moale ca-mi gadila picioarele, sa inot, sa ma intind pe sezlong si sa sara cainele langa mine sa adormim amandoi  sub soare.

Ma mir ca mi-e dor de vara. De obicei fug de soare. Nu prea suntem noi prieteni. Ori de cate ori am incercat sa ma imprietenesc cu el, sa-i mai dau o sansa…m-am ars. Si m-am ars la propriu! Nu mai conteaza, il iert!

Mi-e pofta de haine putine si nu doar fiindca e Valentine’s, sa falsez fredonez Vama Veche „Vara asta…” si sa cred cu naivitate in versurile melodiei.

Atat de dor mi-a fost de vara ieri noapte, incat imi venea sa ies afara cand am vazut ca ninge cu fulgi mari si pufosi si sa ma lupt cu ei. Parca ma si vedeam boxand in aer, in timp ce ningea din ce in ce mai tare. Fulgii mi s-ar fi asternut in par si pe gene. Un fulg mai indraznet mi-ar fi atins nasul si m-ar fi determinat sa ma resemez, desenand un „ingeras ofticat in zapada” cu trupul meu. Ma simt ca un grinch ca simt asa, mai ales cand vad copiii entuziasmati ca au ocazia sa scoata sania la joaca.

Nu vreau sa nu-mi placa iarna! Asa ca te rog, mama natura,indupleca-te si  fa-o sa se opreasca!

3 gânduri despre “Mama natura

Lasă un răspuns

