No superheroes here!


M-am razgandit! STAI!! Nu arunca inca monitorul pe geam! M-am razgandit in legatura cu modul in care voi aborda subiectul. M-am gandit ca o adresare directa ar fi mai adecvata. Fara perdele de data asta.

Asa…acum descreteste-ti fruntea. Hai….stiu ca poti! Zambesti? 😀

Ok, nu o sa intind coarda, here I go:

Prima data cand ne-am vazut, eu ti-am parut fitoasa. Ei bine, tu mi-ai parut increzut! (Nu da „X” inca...)

A doua oara, alta poveste, alte roluri:  eu-  ” Fata de sub scari” si tu -„tall guy”. Si incepand de atunci au prins radacini curiozitatea – entuziasmul- incapatanarea- naivitatea- impresionarea si degradarea lor pana  la  dezamagirea si indiferenta.

As putea filozofa mult. Sa dau citate din Lucretius sa fac o trecere la conceptele buddhiste care toate sustin ca a vrea este cauza tuturor suferintelor mari sau mici, importante sau trecatoare.  As putea incheia cu „tehnica oglinzilor paralele” pe care o reda Camil Petrescu atat de bine in romanul sau intitulat :”Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi” Stefan Gheorghidiu isi schimba parerea despre Ela, din intruchiparea feminitatii, a perfectiunii va ajunge doar o alta femeie.  Dar de ce sa-ti pierzi timpul citind hieroglife pe un oarecare blog?! Nu caut sa te impresionez. Cred ca te-am convins de la prima intalnire. In loc sa ma impodobesc ca toate fetele normale cu zorzoane, decolteuri sau tocuri nu numai ca a trebuit sa ma „rapesti” si sa ma duci la sectia de votare sa imi exercit dreptul primului meu vot, dar ti-am aparut in pijama si in adidasi. Pe urma m-ai dus in centru la brad, unde in loc sa ma iei in brate, am ras de mingile care isi doreau sa fie globuri. Desi tu planuiai sa ma duci intr-un local dragut, ti-am stricat planurile: Nu puteam cu tinuta mea…adica nu m-as fi asortat. Ce sa mai zic de machiaj?! Nici vorba. Apropo, scuze pentru „incident”.Stiu ca tu ti-ai calcat camasa doua ore inainte -perfect la dunga si ti-ai fixat cu grija nodul la cravata.

Te-a incantat cand ti-am zis ca imi face placere sa citesc si mai ales naivitatea cu care te-am intrebat pe tine ce ai citit ultima data. Probabil ti s-a parut amuzant si cand m-am speriat si am tresarit la cinematograf in timp ce rula o comedie…animatie. Ce ma mira pe mine este ca in loc sa iti pui intrebari, ai sunat si dupa…incantat chiar. Probabil ca acum gandesti „altcumfel”. Nu mai exista farmec, nu mai exista mister curiozitati. Le-au stins unele alegeri pe care le-am facut. E ok. Sunt bine, nu e cazul sa iti faci griji. {Yes, I am a sinner!}

Am incercat sa te avertizez ca dupa zambetul inocent si sub  genele pe care atunci cand le fluturam ti se inmuiau genunchii, se ascund si secrete mai mult sau mai putin inofensive.

Riscul cand iti faci o impresie prea buna despre cineva (desi eu nu ti-am dat motive) este sa-i descoperi si partea banala,  supusa greselilor la fel ca restul muritorilor si sa ramai dezamagit.

Poate ne intalnim candva la o cafea promit sa nu mai vin in pijama si vorbim pe bune.  Am nevoie sa stiu ca nu esti suparat pe mine. Esti?

7 gânduri despre “No superheroes here!

  1. mai mi s-a parut cel mai frumos lucru ca la prima intalnire sa vii in pijamale,naturaletea atrage te face sa lasi garda jos, ai spus cumva uite eu vin dezbracata de prejudecati, te indemn sa vii si tu, oameni ca u sunt superbi, e mai ok ca o tipa la inceput sa para banala si sa devina in timp un personaj fermecator decat invers.

  2. Nu ai gafat chiar deloc. Răspund după mai bine de un an pentru că mi-am amintit că cineva cu o inimă bună, a scris un articol pe un blog minunat doar ca să îmi treacă supărarea 🙂 . Keep up the good work „girl under the stairs”!

Lasă un răspuns

