Stiinte


oooo da!

Dar nu!

Recent, am descoperit ca in orarul meu apare si o ora intitulata „stiinte”. Si apropo de orar…iarasi l-am pierdut.

{Selfhypnose : !!![Trebuie sa ma obisnuiesc sa nu mai scriu orarul pe bonuri sau bilete de tren.] !!![Trebuie sa ma obisnuiesc sa nu mai scriu orarul pe bonuri sau bilete de tren.]}

Este o ora  de umplutura tranzitie. Astazi, totusi s-a dezbatut un subiect de cultura generala actualitate si anume: desfacutul sutienului. Nu va faceti acum impresii gresite. Nu asta era lectia pe care a intentionat  profu sa o predea. Lectia propriu-zisa ne deranja la ochi de undeva din fundal, de pe tabla. Deaia nici nu ne prea uitam la tabla, ne bruiaza la ochi…

Subiectul la care  ma refeream, a inceput sa fie dezbatut, cand un coleg a reusit, neintentionat, printr-o greseala norocoasa sa-mi desfaca sutienul. Dupa ce i-am facut cunostinta palmii mele cu capul colegului, m-am cerut la baie, gandindu-ma ca inca se poate rezolva discret „problema”. Da de unde! Nu s-a putut abtine sa nu se laude cu reusita lui.

colegu:

-Vedeti, aici experienta! Printr-o singura atingere i-am desfacut sutienul!Lasati-o sa mearga sa se imbrace!

rasete…

i-a scapat profului:

-Cum?!!! Eu nu stiu niciodata sa desfac sutienu!

liniste…RASETE!

Noroc ca ai mei nu ma mai intreaba ce am invatat la scoala din clasa a IV-a…

Cum ar suna sa le zic printre altele, cu nonsalanta: Stiinta de a desface sutienul dintr-o miscare?

6 gânduri despre “Stiinte

  1. =)) Asta ar trebui scoasa la imprimanta si lipita in clasa!
    Cea mai tare ora de stiinte de pana acum…de fapt singura ora de stiinte la care chiar am fost atenta la ceva ce se petrecea in clasa 😀

Lasă un răspuns

