A pocket full of dreams…


Vise. Cine nu a visat macar o data cu ochii deschisi? Cine nu visa cand era mic sa devina printesa, balerina, astronaut, fotbalist, avocat, locomotiva, elicopter sau de ce nu soferita? (ce?! fiecare cu visele lui) 😀

Eu, pentru mine am multe vise. Dar pe langa visele astea mari, am si cateva …sa le zic… mini-vise.

De exemplu:

Vreau un dormitor cu o  terasa:

Vreau patul asta… (intr-o locatie asemanatoare)

Mai vreau multe, multe rochii vara asta…

si… nu m-ar deranja nici daca as intalni un Fat-Frumos in viitorul apropiat… (da, nu ma marit!!!!!!!)

asa, ca sa vezi ca nu mi-e frica!

20 de gânduri despre “A pocket full of dreams…

  1. si cum facem sa fie in particular? 😛
    nu de alta dar am vazut o caracterizare despre tine (cred) pe un blog si vreau sa vedem daca reflecta macar 50% cu realitatea 🙂

  2. Ti-ai gasit Fatul Frumos !:))

    Si da, cu totii avem vise.
    Eu nu indraznesc sa le spun pe ale mele.
    O jumatate din populatia planetei m-ar lichida. ( considerand ca cealalta jumatate nu mai este pe fata pamantului. )

  3. in pova pe care o vad eu, este o fata cu spatele, deci multe pot sa-mi dau seama :))
    inca nu mi-ai rasp la prima intrebare? 🙂
    insist doar pt poza 😛

  4. In articol ai scris „nu m-ar deranja nici daca as intalni UN Fat-Frumos” deci e la singular.La singular ma refeream si eu nu la TOTI :))

Lasă un răspuns

