You want the first kiss?… the first basic rule… NEVER ask for it!!


Asta a fost prima mea postare, gazduita de Adia

Multumesc!

M-am decis sa public si pe blogul meu acest articol din „razbunare”, pentru ca am uitat primul sarut. Probabil sunt singura fiinta care nu-si aminteste cand, cu cine sau cum a fost primul sarut…

Textul reprezinta o privire pe gaura cheii-  in mintea mea, atunci cand vreau un sarut de la cel din fata mea…

………………………………………………………………………………………………….

N-am să înţeleg niciodată cum întotdeauna aceeaşi strategie, veşnic surprinzătoare, pune stapanire pe mine.

Dintre buzele întredeschise îi curge asemenea unei cascade de parfum fin vocea… Cuvintele lui zboara înspre mine şi pătrunzându-mi prin urechi, danseaza cu auzul meu. Atât de plăcut şi liniştit -sunetul glasului său îmi îmbrăţişează simţurile. Alunec încet, încet spre detaşare.

Vorbeşte, dar eu nu mă pot concentra la sensul cuvintelor, doar la mişcarea delicată a buzelor lui.

Imaginea vibrândă a buzelor i se asorteaza perfect cu vocea, mi se strecoară în minte şi prinde rădăcini. Atât de adânc pătrunse, acestea invadează acea parte din interiorul meu în care dormeau fiorii – acum treziţi!
Chaos!

Totul este răscolit înăuntrul meu. Mă simt străpunsă din creştet şi până în vârful degetelor de fulgerul fiorilor, izbindu-se violent în peretele sufletului meu. Încerc să ignor răscoala de senzaţii din mine şi să mă concentrez asupra exteriorului. Hipnoza buzelor tale, în care sunt prinsă ca într-o imensă pânză de paianjeni, mă împiedică să evadez.

Ma întreb… cum se simt buzele tale? Ce gust are sărutul tău?

Cu eforturi supraomeneşti am reusit să mă eliberez de dansul de seducţie al buzelor, din care încă izvora culoarea vocii tale.

În zadar!

Aproape bucurându-mă de clipa de autocontrol, când am putut să îmi dezlipesc privirea de pe sărutul la care tânjeam sălbatic, am căzut în altă capcană… privirea mea a întâlnit-o pe a ta…

M-am condamnat singură la închisoarea din ochii tăi. Fără să încerc măcar să mă împotrivesc, mă lăsam să alunec pe un topogan de gheaţă spre căldura ce răsuna în mine gata-gata să mă topească.

Aş vrea să te opreşti din vorbit şi să mă săruţi… ,dar tu?

Mă vrei mai aproape?…mai mulata pe tine? Vrei să simţi căldura îmbrăţişării mele în timp ce şuviţe din părul meu îţi mângâie obrazul, iar mirosul parfumului meu îţi umple nările?

Ai vrea să-mi cuprinzi zâmbetul cu sărutul tău?

Tare mult aş vrea să-ţi pot citi ândurile uneori..

Eu vreau !

Vreau contact buze-buze, buze-piele, limbă … uşor, intens, învăluitor, înnebunitor !!!

Iar la final… „M-ai fi sărutat, dacă nu te-aş fi sărutat eu ?“

6 gânduri despre “You want the first kiss?… the first basic rule… NEVER ask for it!!

Lasă un răspuns

