Maybe it’s time I want more…


Nu-mi răsfoi paginile dacă nu stii să-mi citesti alfabetul.

Nu-mi atinge buzele dacă nu vrei să-mi sorbi sărutul.

Nu-mi deschide sertarele dacă nu te interesează ce ascund.

Nu întreba de mine dacă nu-mi ințelegi felul de a fi.

Nu mă mai ademeni dacă întorci spatele pasiunii mele.

Nu încerca să îmi deschizi ochii dacă nu îndrăznesti să-mi privești în suflet.

Nu-mi mai ațața focul dacă nu poți face fața căldurii.

Nu-mi pătrunde în vise dacă mă trezești prea curând.

Nu o fă! Pur și simplu nu…

Poate ca vreau ceva mai mult…

16 gânduri despre “Maybe it’s time I want more…

  1. Foarte frumos si asdevarat,nu prea este legat de subiect insa multi oameni se apropie de persoane care le plac sau nu numai din dorinta unui joc care raneste asa ca daca totul este numai de amagire mai bine nu ar intra deloc in viata altora…

Lasă un răspuns

