Episod


„Who’s gonna save the hero after he saves the day?

Who’s gonna save the girl after she saves the world?”

M-am nascut intr-o zi de luni. Mi-am pus in gand de ieri noapte asadar sa am astazi o zi fabuloasa! Am suferit o trezire brutala in jurul orei 6:45 cand cineva, nu zic cine... a aprins lumina si a inceput, fara sa se sfiasca sa faca galagie.Am strans pleoapele incercand sa sufoc zgomotul. Am crezut ca am reusit pana cand… „buf!pac!poc! drrrrrr!buuuuf!…urmat de un prelung aaaaaau!” Daca as fi baut cu o seara inainte probabil ca in clipa aceea as fi sarit debusolata in tocul usii sau sub masa crezand ca are loc un atentat sau macar un cutremur. Am tresarit si mi-am desclestat pleoapele cautand sa omor sagetez pe cineva cu privirea. „Micul atentat” a mai durat vreo 20 de minute. E ok! a trecut…sa zicem.

…Nu am mai adormit, dar macar mi-am intrat in ritm cu  melodii „de preludiu” cum mi-a denumit cineva preferintele muzicale,si cu  o carte captivanta.  Soarele a inceput sa se impuna si sa-mi dezbrace expresia somnoroasa, agatandu-si amprenta de zambetul meu multumit.

Dupa o saptamana de repaos din motive de sanatate, am fost convinsa ca la vizita medicala, doctorul se va minuna de excesul de insanatosire pe care il voi emana.   Am avut impresia, de cand am iesit de la dus, ca plutesc pe un norisor pufos in loc sa simt pamantul sub talpi. Si uite asa am „zburat” pana la doctor cu vantul caldut ce imi gadilea fata si mi se juca in par.

Norisorul mi s-a spulberat odata ce domnul in halat alb a inceput sa ofteze si sa dea dezaprobator din cap.

Rezultatul consultarii: prelungirea tratamentului plus alt  sac de medicamente pe langa… in rest… totul e ok, si zice ca ma asteapta si saptamana viitoare sa vada  daca raspund la tratament, daca nu…

Eu nu sunt pesimista, nici macar realista nu sunt. Sunt o optimista incurabila! Chiar daca nu a mers totul dupa cum speram, nu sunt dispusa sa renunt la ceea ce inca poate fi un inceput de saptamana frumos.

Vreau sa nu cred in ghinioane, am renuntat chiar si la complotul universului! Sa zicem ca este doar un alt episod…

14 gânduri despre “Episod

  1. Trebuie sa schimbi doctorul,tot scrie retete si scrie retete si tu nu te mai faci odata bine? Ce inseamna asta,poate ti trebuie un tratament mai puternic.Nu e de joaca,eu s asistent medical,daca te pot ajuta cu ceva trebuie doar sa mi spui.

  2. Sunt inscrisa in ultima vreme in toate felurile de cluburi! :)) A celor plictisiti de medicamente, a celor veseli, a celor din cand in cand tristi, a celor ce-au iubit desenele animate Sailor Moon,al moldovenilor etc. :))

Lasă un răspuns

