The darkest corner


Pentru ca am visat ca m-ai ucis inainte sa ma nasc,

Pentru ca te-am iertat inainte sa te invinovatesc,

Pentru primii pasi in viata pe care i-am facut fara tine,

Pentru fiecare premiu pe care l-am castigat si nu ai fost in multime sa fii mandru de mine,

Pentru fiecare „De ce numai atat? De ce nu mai mult?!” in locul unui amarat de „Bravo!”,

Pentru imaturitatea mea pe care nu vrei sa o accepti,

Pentru toate datile cand am simtit ca trebuie sa te mint sa fii multumit de mine,

Pentru toate cuvintele rautacioase si glumele proaste care le faci pe seama mea,

Pentru cand ai inceput sa nu mai ai timp si sa te doara capul,

Pentru toata neglijenta pe care mi-o acorzi,

Pentru ca nu sunt speciala,

Pentru toate promisiunile incalcate,

Pentru toate minciunile care mi le servesti,

Pentru toate secretele care ne despart,

Pentru lipsa de incredere care nu te deranjezi sa o ascunzi

Pentru scutul cu ajutorul caruia ma protejez de lucrurile bune,

Pentru alegerile neinspirate pe care le fac,

Pentru fiecare amintire pe care nu o sa o am,

Pentru ca nu m-ai invatat sa ma indragostesc,

Pentru ca m-ai transformat intr-o sclifosita,

Pentru ca ma trezesc ca vreau „acasa”,

Pentru ca cel mai mare pacat al meu este constienta,

Pentru ca desi tu nu ma intelegi, eu te inteleg pe tine,

Pentru ca nu putem fi prieteni cei mai buni,

Pentru ca nu te-am lasat niciodata sa ma vezi plangand sa poti sa-mi sa-mi stergi lacrimile,

Pentru ca tie iti este mai frica,

Pentru ca nu ma pot baza pe tine niciodata,

Pentru ca te-am asteptat in ploaie, soare si frig, dar ai intarziat prea mult,

Pentru ca ma vezi, dar nu ma cunosti,

Pentru ca ma auzi, dar nu ma asculti,

Pentru ca nu pot sa iti spun ca am probleme,

Pentru ca voi pleca,

Pentru ca imi va fi dor!

De fiecare data cand descopar o noua fisura intre noi, ma consolez – spunandu-mi ca cioburile aduc noroc…

12 gânduri despre “The darkest corner

  1. Cuvintele tale sunt ca niste cioburi…

    Iar daca te consoleaza, nici o relatie nu e perfecta. Dacaaca ai fost capabila sa faci o astfel de lista „negativista”, fa si una pozitiva. Incearca sa gasesti punctele forte.

    Poate ca… 2 bile albe compenseaza 33 negre.

    1. finalul „De fiecare data cand descopar o noua fisura intre noi, ma consolez – spunandu-mi ca cioburile aduc noroc…” e concluzia mea, asta inseamna ca imi trece de fiecare data. Inca in timp ce scriam m-am vindecat… 🙂
      Alea pozitive le pastrez in inima, de astea negative ma descarc. 😀

  2. Ofer servicii gratuite pentru printese, de strigatul din tine o cere pot fi util in cauterizare starilor nedefinite. Doar striga si placerea va fi a mea indiferent cine paseste cu capul plecat spre al inaltului podium unde sange tasneste eliberand sufletul

  3. De fiecare data cand descopar o noua fisura intre noi, ma consolez – spunandu-mi ca cioburile aduc noroc…”
    Foarte, foarte frumos spus!
    Sunt impresionata! Blogul tau e un loc de revenit!

  4. De fiecare data cand descopar o noua fisura intre noi, ma consolez – spunandu-mi ca cioburile aduc noroc…” … foarte frumos…

    sparge o oglinda atunci ! :))

  5. Cum suna : Sparge o oglinda atunci!!….aiurea nu?:
    Apropo de superstitii…parca era vorba de ghicit…aa da parca..pe un bon zic tot..:):)Chiar… se mai practica..:)?

Lasă un răspuns

