Living in the past


Opriti planeta, coborati, eu mai raman o tura!

Abia acum 3 luni mi-am potrivit ceasul sa exist in aceeasi dimensiune temporala cu lumea si cand am inceput si eu sa ma obisnuiesc cu noul fus orar…

…nu sunt impotriva  schimbarilor, doar ca am uneori prostul obicei de a ramane mult timp fixata pe ceva. Poate prea mult.

…probabil asta e motivul pentru care ma incapatanez sa  raman cu o ora mai tanara, pana la urmatoarea schimbare inca un pic…

P.s: De data asta cred de fapt ca e de la medicamente! M-am gandit ca poate daca schimb ordinea, adica sa iau prima data pilula galbena apoi cea rosie si capsula bej sa ramana dupa cea verde pal… poate va trece efectul de „E.T.”de care dau semne zilele astea.

7 gânduri despre “Living in the past

Lasă un răspuns

