Make a wish!


Cu totii avem macar o data pe an dreptul la o dorinta:

  • sufland in lumanarile de pe tort, sperand ca nu  se stinge si tineretea odata cu focul:  Inchide ochii, umple-ti pieptul de o mie de dorinte si sufla una  direct realizata daca poti!
  • fantana vanzatoare de dorinte: Cat ai plati pentru un vis? Te poti lipsi de o  moneda?
  • noroceii (papadii 😀 )
  • firicelul magic de geana de pe obraz
  • mai sunt si stelele cazatoare plus cate altele…

… si din cand in cand, una din dorintele alea se indeplineste. Si atunci ce?! E chiar asa cum ne-am dorit? Sa fie la fel de minunat pe cat am sperat? O sa ma scald in caldura propriei mele fericiri sau pur si simplu voi observa ca am o lista incarcata de alte dorinte ce asteapta sa fie dorite?

10 gânduri despre “Make a wish!

  1. Dacă eşti deştept trăieşti momentul, te bucuri pentru dorinţa care ţi s-a îndeplinit şi mai târziu te gândeşti şi la restul. Părerea mea 🙂

      1. Da, si eu stiam povestea asta, desi uit de multe ori sa imi pun.

        Eu cred la fel, de fiecare data cand omul obtine ceva, ori observa ca a venit tarziu, ori nu ii mai trebuie, ori se bucura prea putin de dorinta implinita si cat mai repede gaseste altceva pe care si-l doreste la fel de mult.

  2. Eu cred ca mai mult conteaza sa luptam sa le facem posibile pe cele care le avem deja, nu sa le tot inmultim. Chiar daca,desigur, imi petrec zilele, facandu-mi dorintele sa creasca asemeni cozonacului din cuptor. : )

Lasă un răspuns

