Punct si de la capat…


-Gata! Mai bine punem punct. Am prea multe de pierdut daca incalc limita.

Cum ar fi?!

Nu m-am putut gandi la nimic in acea zi. I-am urmarit respiratia prea linistita in timp ce se uita drept in ochii mei.  Buzele i s-au arcuit in zambetul acela strengar.

Am pasit inspre el,  si i-am conturat zambetul cu varful degetelor mele.

-Nimic! Presupun ca nu se intampla nimic, daca intrec limita.

-Intotdeauana exista o alta limita undeva, m-a completat si mi-a prins mana intr-a lui …

-Poate data viitoare ma voi gandi la ceva in favoarea mea.

A ras. M-a tras inspre el, mi-a lipit trupul de al lui, mi-a cuprins fata cu palmele si si-a lipit zambetul de fruntea mea. Apoi  eu am urcat, el a coborat… Un singur  zambet.  Perfect!

-Data viitoare, am soptit…

A ras din nou…

7 gânduri despre “Punct si de la capat…

Lasă un răspuns

