Miroase …aaa… fuuuugi!


Stiti vorba aia “Asa mama asa fiica?”, ei bine, am realizat ca in cazul meu, merge mai degraba invers : asa fiica asa mama!

Am mai pomenit despre talentele mele culinare. Nu e vorba ca nu ma descurc, dar cele si cele mai mari capodopere in bucatarie ale mele au fost mici incendii.

De aproximativ o saptamana sunt victima unui nou stil de viata sau daca vreti, unei “diete”:  S-a gandit maica-mea sa incerce o reteta noua, dar fiind o impatimita a emisiunii “Frumusete pe muchie de cutit” a uitat ca are pe  aragaz oala… si tin sa subliniez   ca a uitat de seara pana dimineata!

De aproape o saptamana ma apuca nostalgia cum deschid usa la bucatarie. Imi dau lacrimile la propriu. Oala sta si astazi inca in curte pe un piedestal pe un raft in toata splendoarea ei innegrita- ca nu are nimeni curajul sa se apropie de ea, darămite sa o ia in mana si sa o arunce.

Un miros mai intens si mai incapatanat decat simplul groaznic a pus stapanire pe bucataria noastra. Degeaba am spalat mobila, gresia si tot ce se putea spala si am lasat usa si geamul deschise 4 zile. Ori mi-a intrat mirosul in minte ori chiar miroase!!!

Mai nou, imi dau seama ca mi-e foame atunci cand ma incrunt fara justificare sau cand ma scutura frigurile. Cand se intampla asta, stiu ca e timpul sa trag o gura mare de aer in piept, sa ma prind de nas si sa fug repede in bucatarie sa fur 2- 3 biscuiti sau un mar si sa ies repede inainte sa mor sufocata.

Nu o sa sustin nici ca da rezultate noua “dieta”- ca ti se deschide apetitul de la atata alergat pe scari si cand te duci pe la bunici nu mai refuzi nici gogosii nici placintele.

11 gânduri despre “Miroase …aaa… fuuuugi!

  1. :))))))))) daca n-am ras…. :)))!!
    doamne tu…una dintre putine ori cand ma bucur ca nu-s la voi :p
    miroase mai rau decat atunci cand am spalat covoarele in casa? :p

    1. Nu miroase chiar din fata casei ca atunci, da cum intri pe hol…iti vine sa iesi. Am ajuns toti la concluzia ca nu este alta solutie decat zugraveala. Nu se mai poate, dom’le! :))

  2. am patit si eu dupa ce a curatat mami toata bucataria inainte de Pasti. 2-a zi a ars laptele. la fel de tare ca si mancarea ta. oala a ajuns direct la gunoi :))
    toata bucataria a fost spalata „din cap pana in picioare” da mirosul ramane :))))).
    ce sa facem… la vara ne apucam de zugravit :))

Lasă un răspuns

