Capcana timpului


Imaginati-va ca timpul este un CD. Pe tot CD-ul exista aceeasi melodie de un infinit de ori:

Acelasi inceput, aceeasi poveste, aceleasi note muzicale,  aceleasi instrumente, acelasi final.

Acum gandeste-te la melodia ta preferata. Gandeste-te la o melodie care te dezbraca de toate carpele pe care scrie numele altcuiva Kvl, Armani, Gucci, Esprit, Lacoste, Nike,  Calvin Klein, Levi’s la fel cum o floare renunta la frunzele uscate. Lasa-o sa-ti curga prin sange si sa se acorde cu pulsul si bataile inimii doar ca tu sa devii mai tu decat ai fost.

Asculta melodia care stie totul despre tine, care iti cunoaste fiecare cicatrice, fiecare dor, care te bucura, care te doare doar ca sa te poata vindeca.

Daca ai avea o astfel de melodie, nu ai asculta-o o data, inca o data si inca o data? Asta face timpul! Isi canta melodia cea mai reusita.

-Dar pe mine nu m-ai intrebat daca vreau sa fie ieri, azi sau maine.

Daca ieri e un azi ce si-a schimbat adresa in trecut,

Daca azi e mainele de ieri ce ne-a luat prin surprindere,

Daca maine va fi din nou azi, atunci eu sunt blocata intr-un timp deloc inventiv.

Daca timpul ar fi o harta ne-am rataci. De ce? Pentru ca numele locatiilor s-ar schimba din milimetru in milimetru, din secunda in minut, din minut in ora, din ora in zi, din zi in zile , saptamani, luni ani, batranete… Sa presupunem ca vreau sa ma deplasez din „azi” spre „maine” . In loc sa ajung in „maine” ajung tot in „azi”.  Ma intorc, sa vad unde am gresit, care iesire am ratat-o, dar „azi” s-a mutat. Acum in tara lui „azi” locuieste „ieri”  care nu ma lasa sa pasesc in casa lui fara pasaport de ieri.

Eu ce sa inteleg?Eu fug impreuna cu azi sau azi se tine lipit de mine?

Desi timpul are un infinit de urmasi, fiecare nou-nascut al lui se numeste „azi”?

-Unde ti-e inspiratia timpule?

Ah! iar a stat timpul in loc!

11 gânduri despre “Capcana timpului

      1. Grabiti. Unde ne-am grabi sa ajungem daca nu avem ora fixa- limita ?

        Cuvintele sunt inselatoare, m-am lasat dusa de imaginatie pe un taram fara timp. Ar fi aiurea cred. Si inchei ca altfel dau in baliverne. : )

      2. pai gandeste-te,in dimensiunea asta cu timp all inclusive, toti ne grabim undeva…din obisnuinta ne-am grabi si daca ne-ar fura timpu’ (twisted minds) :))

      3. Ţie ţi-a venit ideea, probabil, să omori timpul când ai tu 21 de ani, eşti un om tânăr, frumos şi poţi face tot ce doreşti…

        La noi te-ai gândit?

        🙂

Lasă un răspuns

