Ce a vrut sa zica artistul?! (in a kids mind)


Nu, nu ma apuc de interpretat poezii pe blog. Urmeaza totsi un mic exercitiu de memorie…

Omul este curios inca din frageda pruncie. Descoperim lucruri noi, cunoastem alti oameni, cercetam si  invatam.

Turuia intr-o zi la radio cu melodii de epoca. Printre astea s-a strecurat si melodia celor de la Non-stop- „Esti fata care-mi place”. In timp ce eu  eram foarte amuzata de amintirile care-mi navaleau in minte, un copil micut si dolofan foarte concentrat la versuri se incrunta si la fel de intrigat, dar cu o seriozitate si mai convingatoare se intoarce catre tatal lui. Isi pune mana in sold, se uita in sus, cauta privirea tatalui sau si-i cere socoteala. Ceea ce a urmat nu a fost tocmai cea mai serioasa discutie tata-fiu:

-Ma, tata! (pe fundal se auzea muzica „Esti fata care-mi place, ieee”)

– Da?! zice el parca intimidat de fiul sau de 4 ani. (pe fundal piesa continua: Masina mea te-atrage, ooo”)

-Cum ii aia :”Masina mea te trage” ? Auzi, asa  zice cantecul. Inainte ca tatal sa apuce sa nascoceasca o parabola, fiind inca prea devreme sa-l initieze in ale agatatuli vietii, chipul copilului se descreteste parca se lumineaza si tatal este „salvat”:

Aaa! Stiiiiu!!! Asa cum ne-o tras pe noi nenea Dorel cand ni s-o stricat masina, asa-i?!

…  si …BIS – (spre amuzamentul tatalui care isi priveste fiul multumit de descoperirea sa):

Esti fata care-mi place, ieee

Masina mea „te trage”, ooo (copilul se uita spre tatal lui si zambeste mandru 😀 )

Iar asta nu-mi da pace, iee

Eu vreau doar sa ma distrez.

6 gânduri despre “Ce a vrut sa zica artistul?! (in a kids mind)

  1. Ah, copiii… nu poti sa nu-i iubesti, mai ales cand te pun in situatii din astea, incuietoare! Noroc ca le pica tot lor si raspunsul, altfel, nu vreau sa-mi imaginez ce i-ar fi spus taticul grijuliu…:))

  2. azi eram la prietenul meu şi a intrat peste noi nepotu’ lui de 12 ani. no, dacă tot o venit, să-l întrebăm şi pe el de sănătate, de una+ alta. ce să facem ca să vedem cums e fâstâcelte ( ador să-i văd pe bărbaţi aşa :)) ), so . . . ” ia zi mă, ai prietenă ?! ” ăsta micu’ nu că nu, că niciuna nu-i bună, toate-s la fel. ia auzi :)) ( deja orgoliul meu de felină era cât casa ) şi ciă toate fetele-s bune de aruncat pentru că ştiu să te facă numai să suferi şi să profite de pe tine. cum ? păi, ăsta micu’ a ajuns la concluzia asta ăn urma unei excursii în care . . . cică . . . gagică-sa voia să-l jecmănească de bani :)) şi el cum nu i-a dat (e zgârcit în general ăsta micu’ ) . . . i-a zis pa şi pusi :))
    no, vezi ce complicată e şi lumea picilor ?!

Lasă un răspuns

