Message in a bottle…


Din nu stiu ce motiv am doua telefoane. Nu port cu mine nici unul. Unul din ele nu il am niciodata la mine, dar se pare ca mai nou acela suna cel mai des…

Astazi am gasit 27 de apeluri nepreluate (nu am descoperit cine suna, dar mi-am propus sa ma prefac ca nu sunt curioasa…), 6 mesaje (dintre care doua de la Vodafone) si bateria aproape goala. Intrigata de multele numere necunoscute… incep si deschid mesajele rand pe rand.

Primul m-a amuzatat: „Eu sunt Pelerino- raspunde!”

Al doilea m-a enervat : „Cocolino raspunde ca mi-am schimbat numarul…” aveam de gand sa sun si sa ma cert … pe cine faci tu Cocolino ma?! Adica cine esti? De unde ai numarul meu pe care nici eu nu-l am si mai ales ce vrei?!

Am mai deschis un mesaj inainte sa ma napustesc asupra lui Pelerino agresiv si sa-i cer socoteala fara sa astept sa se scuze: „Cartela cealalta am blocat-o din greseala si nu stiu codul puk. Am luat azi o cartela noua, dar nu stiu numarul tau de telefon si am luat-o la brodeala. Cred ca am incercat de 25 de ori la numere diferite. Poate nici asta nu e al tau, dar faptul ca nu raspunzi-ca ceilalti-  ma face sa cred ca asta e , dar nu vrei sa raspunzi si atunci mai incerc o data. Daca nici acum nu-mi raspunzi… consider ca ai luat o anumita decizie pe care TI-O RESPECT! GANDESTE-TE BINE! TE SARUT INDIFERENT  DE DECIZIE. P.s. in 5 minute plec la inmormantare…”

Mi-a cam taiat tot elanul si m-a inmuiat asa de-a binelea pe langa ca m-a speriat si nelinistit. Imi venea sa iau pe cineva in brate si sa-l consolez. Am sunat inapoi si imi raspunde o voce timida care nu ma auzea si care m-a facut sa tip in telefon:

-Alo!

-DA?!

-Alooo!?

-Alo!

Nu te aud, aloooo?!!

-DA!!!

-gata, te aud…

– Am sunat pentru ca am primit un mesaj…

-Aaaa!! si sunt sigura ca la capatul celalalt cineva se inrosise.

-Parea important, dar eu numai acum am vazut…

-Deci nu esti tu?!

-Nu, zic eu mai zambitor si in acelasi timp nostalgic.

-Ma scuzati, imi cer scuze!

-Nicio problema. Am vrut doar sa stiti…

-Imi cer scuze de deranj!

-Nu-i niciun deranj.

si cam asa s-a sfarsit conversatia… Nu stiu de ce, dar mi-as fi dorit sa povestesc mult mai mult cu acest strain.  Sa-l intreb care e povestea, sa-l ajut sa o gasesasca pe adevarata Cocolino si sa-l ascult, sa-si verse amarul in urechea mea.

Scriu acest post doar ca sa ma abtin, sa nu sun din nou- sa il hartuiesc la telefon- cel mai probabil determinandu-l sa-si blocheze si noul numar neintentionat…

P.S. Draga Pelerino, sper sa o gasesti pe Cocolino, nu stiu de ce cred asta, nu te cunosc, nu sunt o ciudata cu puteri paranormale, dar fiindca ai sunat la 25 de oameni fara sa-ti pese ca te faci de rusine… meriti sa o gasesti! Condoleante!

15 gânduri despre “Message in a bottle…

  1. Înţeleg zgândăreala aia interioară care te îndeamnă să resuni, să întrebi, să afli mai multe detalii. Prietenul meu spune că aşa-s eu mai curioasă, dar răspunsul nu mi se pare satisfăcător.
    Să sperăm că o să iasă bine. Noi le ţinem pumnii 😉

  2. Imi vine sa spun ce dragut, dar totusi nu-i, saracul Pelerino, si-a ocupat o zi intreaga doar butand numere la intamplare numai sa o gaseasca… cand mai trebuia sa se pregateasca si pentru asa eveniment 😦 Probabil ar fi trebuit sa ii fie alaturi, sa mearga impreuna…

    Si eu imi uit telefonul des, pe unde apuc prin casa, patanii de astea insa n-am avut niciodata. Daca as fi avut, cred ca ma gandeam toata ziua numai la cei 2.

Lasă un răspuns

