Ups and downs


Am momente cand daca ma straduiesc, sunt sigura ca pot pluti de fericire.

Am momente cand un zambet tamp, fara un motiv bine cladit pune stapanire pe toata expresia fetei mele, ma inveleste si ma lumineaza din interior.

Am momente cand imi fac griji ca zambetul prea larg care imi poseda buzele  nu-mi  va permite sa pasesc dincolo de usa si incerc sa ma gandesc la tragedii care sa-mi ingusteze fericirea, sa nu raman blocata in prag…

Astazi nu am un asemenea moment.

Nu am nimic!

Nu ma simt nici fericita, dar nici trista.

Pur si simplu exist, o sa te obisnuiesti , dar nu te atasa de starea mea o sa se schimbe inainte sa-i gasesti denumirea. Nu reusesc sa fiu constanta …

12 gânduri despre “Ups and downs

  1. După mine e mai bine să reuşesc să îmi găsesc şi păstrez echilibrul interior decât să fiu constantă. Şi cred că e şi mult mai greu!

  2. Parerea mea…sincer eu cred ca avem nevoie de spontaneitate..sa surprindem mereu..sa fim inventivi..si asta nu in ceva anume..ci in tot cea ce facem…imagineaza-ti doar…e chiar frumos nu…?:)

  3. Ceea ce numesti tu „ups and downs” fac viatza mai frumoasa 8-> fara momente triste, nu le’am aprecia pe alea frumoase 😀 daca n’ar fi ploaie, nu ne-am mai bucura cand apare curcubeul :*

    1. am citit o vorba mai pesimista sa zic asa apropo de „dupa ploaie apare curcubeul” …s-ar zice ca dupa ploaie apare mereu noroiul, curcubeul doar uneori…nu ca m-as lua dupa vorba asta, nu’mi sta in fire, dar cand am un moment de down… cam asa interpretez dupa ploaie…

  4. Daca am sta si am privi putin lucrurile din exterior, am descoperi ca viata consta in fluctuatii. Fiecare zi difera, chiar daca nu ne dam seama de acest aspect, si noi credem/spunem ca fiecare zi e la fel deoarece avem aceleasi tabieturi. Eu nu as vrea sa fiu constanta. Nu imi doresc ca viata mea sa fie ca o linie dreapta. Nu vreau linii frante, deoarece ele sunt mai accentuate si pot insemna extremitati. Vreau linii curbe. Ele sunt mai line. Ia gandeste-te putin, tu nu iti doresti acelasi lucru ?

  5. Nimic nu e insa ceea ce pare a fi…uneori simt ca apogeul agitatiei si inconstantei mele este cel mai monoton moment din viata mea, lafel cum uneori clipele de liniste, lipsite de orice controverse, se dovedesc a fi foarte tumultoase…

Lasă un răspuns

