Ultimul suspin cu gust de iunie…


Stii de ce ma tem cel mai tare? Ca ne vom intalni si ne vom preface ca nu ne-am cunoscut niciodata, ca vei uita ca odata ti-am incredintat nu doar secretele, dar si ganduri si sentimente.

Ai fost mereu alaturi de mine cand nimeni nu banuia cat de multa nevoie aveam sa simt doua brate incolacite  in jurul meu, sa ma bata pe spate sa-mi promita ca totul va fi bine.

Ai fost mereu si apoi ai disparut!

Astazi nu mai gasesc curajul sa ridic telefonul , sa sun si sa-ti spun ca mi-e dor de buzele care radeau cu si de mine, mi-e dor de ochii ce se luminau cand ma vedeau…

Stiu ca ai multe pe cap, nu o sa-ti distrag atentia, dar cateodata imi doresc sa nu se fi terminat inca…

Ma simt astazi cel mai singuratic suflet de pe fata pamantului si nu am voie sa  spun nimanui.

Din nou, timpul nu ma ajuta…

14 gânduri despre “Ultimul suspin cu gust de iunie…

  1. Treci printr-o pasa c-am pesimista. E timpul faci o plimbare in aer liber. Cu cineva cu care sa depeni amintiri frumoase sau mai bine haioase. Fa o „claca” sau „sezatoare” cu prietenele tale. Iti va face bine.

  2. Nu te gandi la despartiri care nu s-au intamplat. Pierzi timpul care ar putea avea gustul unor zambete de sfarsit de iunie, si nu de suspine. Daca vei continua sa te gandesti, vei regreta mai tarziu.

    Iti vorbesc din experienta. Am pierdut destul de mult timp gandindu-ma la lucruri care nu s-au intamplat, crezand ca s-ar putea intampla. As fi putut fi fericita, dar am refuzat sa fiu. Iar acum, ma mai supar uneori pe mine. Ca n-am profitat.

    1. e putin confuz articolul, dar e adevarat ca am ales cea mai negativa varianta din poveste, lucrez acum la reconstruirea optimismului meu subrezit din ultimul timp…
      ma descurc so far…

Lasă un răspuns

