Pofta de viata si fursecuri cu lapte.


E aproape 3 dimineata si in loc de somn simt o pofta acuta de viata … si fursecuri cu lapte.

Am in gand imaginea fursecului perfect si gustul laptelui rece din cutie.

Un prieten caruia i-am impartasit poftele mele absurde, ei bine, sa zicem ca  ma astept sa vina maine cu haine de nou-nascut la mine sa ma felicite personal si sa vorbeasca cu burtica mea  pana il voi plezni. Ar face bine sa aduca si fursecuri cu el, daca tot se deranjeaza sa vina! 

M-am mai gandit ca vreau si o schimbare (printre visele despre fursecuri).  Poate chiar o schimbare  de look. Sa ma vopsesc,  sau o tampenie (stabilita), orice  presupune  un curaj nebun si lipsa de judecata.

E clar, aberez! Lipsa zaharului in sange afecteaza grav chiar si la ore tarzii… ce m-ar putea „salva”, daca nu un fursec?! 😀

Am fost chiar tentata sa ma urc in masina si sa conduc cativa km, cand am fost ademenita cu lapte. Am renuntat la idee cand draga mea prietena mi-a propus o eugenia in loc de ” fursecul perfect”.

Vara asta o simt mai speciala. Poate fiindca e intr-un fel ultima vara asa cum am stiut verile de pana acum.

In toamna voi parasi cuibul, si am o banuiala ca asta va schimba cate ceva, inclusiv verile ce vor urma. De aceea, se da faru liber imaginatiei si se pune de o vara cel putin palpitanta. Daca se alatura cineva, intrarea este libera!

(Ps. Aduceti fursecuri si lapte rece din cutie! 😀 )

…si de parca nu ar fi fost de ajuns … am intrat in baie si mirosea a dus de gel de mango si mi s-a facut pofta si de banane…

25 de gânduri despre “Pofta de viata si fursecuri cu lapte.

  1. Dă frâu nestăvilitei pofte de viaţă şi lasă deoparte fursecurile…chiar dacă hidrocarburile dau energie, nu îmi pari genul care să aibă nevoie de un extra-plus…ai îndeajuns şi rezerve nebănuite îmi pari a avea!
    Şi dacă tot îţi mai păstrezi bănuiala aceea cum că simţi că ceva se va schimba de la toamnă, atunci ia aminte: cea mai frumoasă amintire pe care ai trăit-o este cea care urmează să ţi se întâmple!
    Cu drag.

  2. Că vorbeai de schimbare de look… nu ştiam ce să mai fac şi eu pentru exteriorul meu 😛 M-am gândit să-mi pun unghii umplute cu gel. Pentru mine asta înseamnă o schimbare dramatică, din multe motive 😉

  3. Te cred, dar eu n-am de unde să slăbesc, n-am ce să vopsesc sau să tund (îmi place părul meu natural foarte mult :D), cu hainele sunt la zi.
    Dar am văzut nişte unghii foarte frumoase. Păreau că-s naturale. Iar acum pentru vară am nişte sandale minunate care îmi plac cum arată cu unghiile făcute cu lac roşu 😀 Tr să accesorizez şi cu ungiile de la mâini, iar eu nu prea am mare grijă de ele.
    Sincer nici mie nu-mi plac tot felul de gheare 😛 Dar am găsit şi pe placul meu ceva. Împlinesc 30 de ani… musai să fac şi eu ceva mai trăznit :)))))

  4. ei bine…ai sa vezi ca o eugenie e tot timpul bine venita, ai sa vezi la toamna…cand se numara bobocii….mi-e dor de tine…hai acasa:p

Lasă un răspuns

