My brain is a wild jungle:”Monkey Monkey Underpants”


Nu am privit mai niciodata pe geam,dar acum, cand laptopul e mort,castile nu functioneaza si telefonul tace in buzunar, nu-mi ramane decat sa privesc in gol 3 ore sau la fata care doarme pe locul meu de cand am urcat in tren.

…Deci, ma uit pe geam. Nu-mi pare nimic cunoscut. Hiiii!!! Daca am gresit trenul?! Intotdeauna cand se intampla sa calatoresc singura cu trenul, sunt absolut sigura ca nu am nimerit trenul bun sau ca va deraia de pe sine…accident… chip de nerecunoscut. Am nevoie de un gand nou! Hopa, copacul asta imi pare cunoscut. Inseamna ca am mai fost candva pe aici. Stiu! O sa ma gandesc la copaci! Imi plac copacii, dar cel mai mult imi plac salcamii.Probabil fiindca se gasesc cel mai adesea pe langa lacuri. Imi plac lacurile. Imi plac apele in general, in special marea. Imi plac valurile. Valurile mari ce ti se sparg in piept. Valuri mari ce te doboara, la propriu, nu metaforic vorbind. [Oare pe unde suntem?] Imi plac valurile dar nu si soarele. Adica imi place, lui nu-i place de mine! Apropo de soare de ce nimeresc mai tot timpul pe partea  cea mai insorita?! Pentru ca esti dezorientata: nu stii care este N-E-S-V…

Nu esti convinsa nici daca ai nimerit trenul. [Nu te uita pe geam, te panichezi!] Hiiiii!  Aici cu siguranta nu am mai fost! Mai suntem macar in Romania? Ma conving repede…uite drumul de pe gropi, uite si trunchiul de copac prabusit peste sinele de tren, uite si doi tiganusi,  care cersesc manerul metalic de la geamantanul meu, sa-l duca la fier vechi. Suntem absolut in Romania!  Ceea ce e bine, e un inceput. [Stam incredibil de mult pe loc]. Femeia asta a  trecut deja de doua ori pe langa mine si de fiecare data m-a lovit cu geanta in care sunt mai mult ca sigura ca face trafic de caramizi! S-a uitat la mine de parca eu i- am atacat cu capul/umarul  geanta si asteapta sa-mi cer scuze. Si am facut-o primele doua dati, nu am de gand sa o fac si a treia oara! Ma uit urat!O amenint din priviri ca stiu despre traficul de caramizi din geanta ei! Ea se uita mai urat dupa care isi intoarce posteriorul ofensat!

In timp ce ma uit urat am un singur gand in cap:”Tu nu stii sa te uiti urat!”

Ma agat de gandul asta! In curand voi sta in bratele cuiva care crede despre mine ca nu  stiu sa ma uit urat. Imi plac bratele acestea. Sunt calde, intelegatoare si protectoare. 

*Tipa asta doarme mult, doarme pe locul meu! Pe locul ei isi tine geamantanul imens de care isi sprijina capul.Poate si-a ratat statia.

*Sper ca nu am gresit trenul… 

9 gânduri despre “My brain is a wild jungle:”Monkey Monkey Underpants”

  1. Hristos a inviat!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    http://www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

  2. Doame! Două luni și o călătorie cu trenul ți-au trebuit ca să mai dai un semn de viață? Precis că vei fi foarte ocupată zilele următoare așa că ne mai auzim la vară!
    +1

Lasă un răspuns

