Captured truths


Sunt lucruri despre  care crezi că nu ţi s-ar putea întâmpla ţie niciodată, cel puţin nu de data asta. Trăieşti cu siguranţa şi încrederea neştirbite până în momentul când te trezeşti cu picioarele împotmolite pâna la genunchi în nisipuri mişcătoare…

Tot ce a fost odată “sfânt” se preschimbă în ceva profan sub ochiii mei, deodată goi. Veştezeşte odată cu toamna si ultima bucată dintr-un om cu principiile călcate în picioare,  dese ori bătucite- făcute una cu asfaltul, alte ori cioparţite ca într-un masacru sadic.

E un adevărat spectacol: trist, dar mai ales jalnic, lipsit de orice graţie să stai lângă cineva doar privind cum i se stinge lumina din ochi.

Am început să detest fiecare gând  murdar ce-mi străpunge mintea, dar mai ales  imaginea ce mi-o proiectează, iar gustul de lacrimi din gat îmi provoacă greaţă.

-Nu ai învaţat că nu are rost şi nu aduce nimic bun să te spânzuri de ceva ce s-a pierdut cândva când aveai garda lăsată jos?

-Undeva în interiorul tău recunoşti că te aşteptai la o detronare. Urmeaza abdicarea?

Urăsc când “oamenii răi” au dreptate. Mă simt cum s-ar spune- ca ultimul om!

 

 

5 gânduri despre “Captured truths

Lasă un răspuns

