Who’s your person?


Pe cine suni la 3 dimineata  fiindca nu poti dormi?

Cui ii spui toate gandurile fara sa-ti fie frica ca te va judeca?

Cu cine ar trebui sa te blochezi in lift ca sa nu-ti fie teama sau sa te plictisesti?

In fata carei usi poti sa gasesti mereu un zambet si ajutor fie ca e pentru indicatii sau pur si simplu ca nu poti dezsuruba  capacul borcanului?

Dar mai ales pe cine suni sa vina sa te ia intr-o noapte de la spital?

…Probabil ca ar fi venit oricine  ar fi primit telefonul. Adica cel putin asa cred, mai ales ca la spital m-a dus un strain pe care nu l-am mai vazut in viata mea. Nici nu stiam ca trebuie sa ajung la spital daca nu mi-ar fi spus. Dar a venit si a stat cu mine o ora si 45 de minute  la urgente. Pur si simplu si-a amanat seara pentru mine,  desi am insistat ca nu trebuie sa ramana.

M-a intrebat daca nu vreau sa sun pe cineva cunoscut care sa ma faca sa ma simt mai in siguranta. Adevarul este ca printre toti doctorii si asistentele care se invarteau in jurul meu destul de nestiutori si cu obiecte ascutite, m-ar fi ajutat mai mult un chip cunoscut. Stiam si care chip,doar ca nu mai e o optiune.  Tot timpul cat am stat cu acul infipt la 2 mm de ochi ma gandeam la cateva lucruri:

1) daca orbesc, nu vreau sa orbesc, ?!

2)oare o sa am caine  ce ma va plimba sau baston?

3)daca orbesc nu mai pot conduce 😐

4) daca orbesc o sa ma calce masina prima data cand ies singura.

5) pe cine sun sa vina dupa mine?

Concluzia doctorului: Nu o sa orbesc prea curand.

Cand am ajuns la camin  inca ma gandeam pe cine sa sun sa vina sa ma ia, cum am promis strainului ca voi suna. 

Lasă un răspuns

