Mos Craciun,sa-mi aduci fericirea inapoi!


-Alo?!

-Da?!

-Vreau sa fiu iar copil!

-Ce? adica, ce s-a intamplat?

-Tu nu vrei sa fi iar copil? Sa nu ai griji, sa fi tot fericita?

-V-ati certat?

-Da! adica nu tu, nu-mi raspunde la telefon! Vreau  la mami acasa! mi-e foame si nu gasesc cutia de chibrite. Hai la mine ca nu vreau sa fiu singura! am nevoie de tine.

-Stai sa iau niste chibrite!

4 gânduri despre “Mos Craciun,sa-mi aduci fericirea inapoi!

  1. Ce să faci – de-ai mai fi fetiţă (de-ar fi fost, aş fi împreunat cuvinetele) cu chibriturile? Au oare nu ştii că poţi să fii şi ALTFEL de fericită? I-aş fi răspuns celui de mai înainte, deşi accentul lui a căzut definitiv pe lipsa unui „i”…amarnicul de el, de „i”, acum ştiu de la ce i s-ar putea trage nefericirea…bine că nu s-a simţit împiedicat dincolo de cuvânt…

    Fericirea e o revelaţie, moş Crăciun e doar o iluzie că ai putea-o avea, de a o atinge…deşi ştiu că ai spus-o aşa, inexplicativ…mesajul însă este esenţial…iar ţie îţi rămâne interpretarea semnelor şi a tăcerii.

    PS
    Nu aş mai vrea să fiu copil; şi-aşa, copilăresc şi acum, mimând atât de bine maturitatea.

Lasă un răspuns

