Tu stii sa canti ca Mozart?


– Moaaaama! ui ba ce bucatica a intrat. Uhh! da ce delicat pasesti pisicuta!

– Taci ba, tarane! Scuza-l pe vagabontul asta. Eu nu-l cunosc, nu stiu cine ii. Esti foarte frumoasa si asta tampeste cand vede fete!

– Ce romantic ii baiatu’ meu!!

-Taci ba!

– Fa ba ca lupu’ sa vada ca esti romantic!

– Fa tu, ba!

–  Vrei sa o combin eu? Fa ba ca lupu’ sa vezi ca se suie pe tine! Fa ba ca lupu’ ca se duce!

– Te rog sa nu faci ca lupul!!!!!

– Nu faceam, asta ii prost! L-o scapat ma-sa in cap.

– No’ fraiere ca nu vorbeste cu tine!!! Du iu spic engleza? Ii rea pisicuta! Canta-i  sa o imblanzesti si sa o cuceresti! Canta ba! Sa stii ca baiatu’ asta are o voce ca Mozart! Nici nu faci diferenta! Are cultura!

–  /\/\/\________

– Canta ba la fata! Ii mai rusinos el. Canta ba, Mozartule!

– Da ce canta ba Mozart?

– Canta ba, ui ca a pleacat! Dute dupa ea!

– Da nu pot ba sa cant din mers. 

13 gânduri despre “Tu stii sa canti ca Mozart?

  1. nu, nu! Aia, adica unu’ din ei (Alex din 16) era chiar dragut. asta ii ala care o venit dupa mine pana in fata facultatii si mi-o cantat din repertoriu lu Mozart : „E frumoasa foc, imi poarta noroc, nu stie ea prea multe, dar…”
    I-am oferit bani sa imi dea pace! 😐

Lasă un răspuns

