I should punch you in the face, hit you in your balls and kick you while you’re down!


Pentru cand iti stergi picioarele pe orgoliul meu,

pentru cand te prefaci ca nu e ciudat, gresit, ba chiar ridicol!

Pentru privirea interzisa pe care mi-o arunci,

pentru ca ma eviti cand nu stii ce sa imi zici,

pentru toate scuzele jalnice,

pentru vorbele si mesajele seci,

pentru fiecare scena,

pentru ca imi ceri sa mint,

pentru ca vorbesti urat cu si despre mine,

pentru ca singurul lucru care ti l-am cerut a fost sa nu ii povestesti despre mine!

Pentru fiecare drama in parte,

pentru tot ce ai promis ca vei fii, dar nu esti si nu vei deveni nicicand!

Pentru cel mai mare gol din univers pe care il uiti in mine aproape in fiecare zi,

pentru cel mai groaznic dialog :”-Lasa-ma sa te sarut!”, „-Nu!!! ai prietena care te iubeste.”, „-Nu e aici si tu ma innebunesti, trebuie sa te am! ” ,

pentru ca ma faci sa ma simt neglijata, nesemnificativa, un capriciu, cea mai comuna piesa dintr-o colectie, desi nu vreau nimic de la tine.

Pentru ca mi-ai infectat unul din locurile preferate cu tradare,

Pentru cand nu ma suni, dar mai ales pentru cand ma suni!

Pentru ca esti programat genetic sa fii cum esti si te absolv de orice vina!

Pentru ce simti sau doar gandesti in clipa asta, fie ca esti afectat sau nu de orice cuvant ce il „furi” din cel mai sincer colt din mine.

4 gânduri despre “I should punch you in the face, hit you in your balls and kick you while you’re down!

  1. e un rezumat cu toate lucrurile -si spun „nepotrivite” ,ca sa fiu diplomata, pe care le-au facut baietii in ultima vreme. Nu este vorba de unul singur.
    Eu sincer nu am omorat, insa unul mi-a spus ca am murit…

Lasă un răspuns

