Don’t copy paste me!


Mi se pare ca orice as scrie ar fi un cliseu. Tot ce mi s-a intamplat mie sigur ti s-a intamplat si tie. Daca nu tie, cel putin unui prieten sau unei cunostinte.

Adica sa fim seriosi?! Cati dintre voi nu ati fost jefuiti de acel somn dulce de dimineata si acel vis divin pentru care ai mai dormi un an doar sa afli deznodamantul, de zgomotul bubuiturilor in usa care insistau si rezistau.

Sunt aproape sigura ca persoana care m-a trezit pe mine, putin mai devreme de ora 8, intr-o dimineata de weekend, s-a antrenat cu multa seriozitate la acest presupus sport. In alta situatie as fi votat-o pentru  maratonul batutului in usa. In dimineata aceasta insa, nu  pentru votul meu ma cauta. Altul era motivul in care isi punea toata pasiunea si dedicatia si isi tocea degetele, usa si nervii mei.

Inca nu sunt sigura care era motivul, dar faptul ca ma intreba de sora mea geamana, in a carei existenta credea cu atata ardoare incat am fost foarte tentata si foarte aproape sa o cred, mi-a speriat somnul.

– Ceau, scuze ca va deranjez asa devreme, dar m-a trimis Cristi dupa voi, imi zice straina ce se chiar astepta sa sar afara din pijamale sa imbrac rapid niste haine si sa o insotesc. Deja ma imaginam cum ma ia pe sus si ma duce la nu stiu ce Cristi- care apropo in imaginatia mea de moment era chel cu tatuaje pe chelie, multe pierce-uri in  locuri nefiresti, foarte masiv in general si se ocupa cu traficul de carne vie, asa ca m-am ancorat de usa strans, incercand totusi sa maschez gestul meu intr-o miscare normala. In caz ca are o tentativa de a ma smulge din camera va trebui sa ma ia cu tot cu tocul usii.

– Aaaa?! am spus eu nedumirita ca un biet copil autist.

– Nu v-a sunat Cristi? m-a intrebat ea vazandu-mi expresia mirata si lipsa intentiei mele de a-i impartasi entuziasmul grabit.

-Cine-i Cristi? si pe cine sa sune? eu stau singura! mi s-a parut o idee proasta de cum m-am auzit. Acum o straina care vrea sa ma duca la Cristi, proxenetul, stie ca locuiesc singura.

-Pe tine sau pe sora-ta geamna!

I-am raspuns cum ar fi raspuns orice persoana trezita cu noaptea in cap: Mi-am bulbucat ochiii si am spus „aaaa?!” temandu-ma de data asta sa nu creada ca intr-adevar am vreo boala mentala dupa care m-am uitat inapoi spre patul meu sa vad daca nu cumva sunt acolo si dorm, iar conversatia aceasta e doar un vis. Mi-am intors privirea inapoi la persoana care nu mai era sigura daca putea sa se astepte la un raspuns inteligent din partea mea si de aici incolo povestea incepe sa sune intr-adevar a banc cu retardati in care eu spun ca nu am sora geamana si ea ma intreaba daca sunt sigura timp de aproximativ 5 minute, dupa care se uita la numarul de pe usa si zice neconvinsa ca probabil a gresit camera. Eu am intrat inauntru si in loc sa adorm la loc, m-am asezat in fata oglinzii si ma gandeam ca poate cineva umbla prin oras cu moaca mea…

3 gânduri despre “Don’t copy paste me!

Lasă un răspuns

