But I haven’t met you yet! (true story!)


– Vrei sa te casatoresti cu mine?

– …

– Vrei sa fii mama copiilor mei? Ar avea zambetul tau! Lumea zice ca ne potrivim de minune! Domnul portar, nu-i asa ca ne sta bine impreuna?! Vezi? a zis ca suntem cel mai frumos cuplu! De ce rosesti?

– Nu vrei sa facem cunostinta inainte … totusi!?

– Aaa, da! am uitat! dar nu schimba subiectul! Te casatoresti cu mine?

– Spune-mi despre tine!

– Sunt dintr-o bucata!  Sunt direct! Nu imi place sa o lungesc… scurt, si la obiect! De ce sa ne pierdem timpul cand putem sa ne distram impreuna foarte bine? Uite aici, numarul meu de telefon: suna-ma mai tarziu sa iesim la a doua intalnire. Apropo!? te sarut acum sau la cealalta intalnire? O sa te sarut oricum in urmatoarele secunde, am vrut doar sa vad ce zici. Ar putea iesi ceva foarte frumos intre noi. Ai putea fi mama copiilor mei in cel mai bun caz. In cel mai rau caz, ramanem doar prieteni! Mai bine da-mi tu numarul, te sun eu sa fiu sigur! E de datoria mea sa le asigur copiilor nostri cel mai frumos zambet! Imagineaza-ti fetisoarele lor cand le vom  spune cum ne-am cunoscut!

7 gânduri despre “But I haven’t met you yet! (true story!)

  1. Frumoasa poveste…insa nu stiu cine ar avea curaj sa se incumete intr-o astfel de relatie. Nu spui ca nu e frumoasa, insa e socul de inceput destul de greu. Intrabari fara raspuns..

Lasă un răspuns

