If I don’t belive in love, what do you get from me?


– Toata ziua a fost cald. Fierbinte! M-am simtit ca un peste pe uscat de fiecare data cand incercam sa trag aer in piept. Apoi a plouat, dar tot cald a fost. Nu am avut chef de nimeni si nimic, dar a ales momentul perfect sa sune! Dupa apusul soarelui si a caldurii insuportabile, cand aerul e  mai racoros.  Ma droghez cu mirosul de dupa ploaie pe care-l taraie vantul ce navaleste in camera, muland-se de perdeaua alba de pe terasa. Ma uit imprejur: cateva lumanari ce lumineaza camera vag. Muzica ce-mi poarta gandurile undeva departe de realitate, rochia rosie ce se prelinge pe coapse  si se scurge pe pulpe pana cand moare pe podea in fata  oglinzii  in care vad buzele insetate de saruturi in timp ce din telefon se aud soapte seducatoare. Imi imaginam  degetele care vor aluneca de-a lungul trupului in cautarea fiorilor si atunci s-au ivit fluturii!

– Totusi, cand ti-ai dat seama ca nu esti indragostita de el?

–  Era dorinta pura, atractia salbatica …

– O sa-i spui?

– Nu! Daca i-as spune ar fi ca si cum as fi violata  de acelasi sentiment din nou. Sunt prima lui dragoste. Nu as suporta sa-l privesc in ochi si sa-i spun toate cum sunt ele…

– Ar intelege!

– Cum pot sa-i explic ca   fluturii mei nu mai zboara?!  Frumosii mei fluturi – evocatori ai copilariei mele;  ornandu-mi itinerantele mele povesti, asezate  de mine dintr-o sentimentala inertie pe cateva pagini albe ca  niste cadavre  depuse in cavourile lor luminoase. Sub fiecare cadavru, eu, am  lipit o eticheta ca sa nu uit. Imi irita acum ochii cu titlul lor mustrator, certandu-ma ca le-am injumatatit unica clipa pe care le-o ingaduie soarta sa fie fericiti.

– Si cu tine cum ramane? Ce simti tu …

– E viata lui, eu sunt  povestea …

 

 

 

 

 

5 gânduri despre “If I don’t belive in love, what do you get from me?

Lasă un răspuns

