To tell or not to tell?


Exista mai multe feluri de secrete:

1.Ceva ce apesi pe fundul inimii, pentru ca nu vrei sa fie mentionat si te auto-educi sa nu-ti simti sentimentele.

2.Cuvintele pe care desi vrei sa le spui, nu poti!

3.Secretul pe care il ascunzi, dar speri ca cineva sa te intrebe…

Pastrez un secret ce-mi sfasaie inima si ma inghite in intregime. As vrea sa il pot indesa intr-o cusca de otel si sa-l arunc pe fundul uitarii ca sa nu mai fiu tentata sa spun nimanui despre secretul care imi ticaie pe varful limbii ca un ceas cu bomba. Nici nu sunt sigura daca e bine sau rau ceea ce stiu, pot si fac sau ce inseamna, dar…

Ar trebui sa spun cuiva?! Sa povestesc cuiva mi-ar trebui mai mult curaj decat posed. … sa ma eliberez de acel secret ar fi ca si cum mi-as dezlega toate simturile si mi-as trata cu antibiotic iritatia de pe suflet. E o povara prea mare pentru o singura fiinta. Tanjesc ca dupa o oaza in desert la sentimentul acela de libertate care il voi avea atunci cand secretul se va ofili si-mi va cadea de pe umeri, iar radacinile lui se vor desclesta de trupul si de mintea mea.

Lasă un răspuns

