I’m not trying to break your heart


Pana acum am intalnit doar baieti buni. Acei baieti care iti deschid usa, iti aduc flori, iti scriu mesaje de noapte buna si buna dimineata, care iti fac complimente si te fac sa te simti protejata si destul de speciala. Dar pana la urma daca nu  m-au dezamagit ei, i-am dezamagit eu intr-un fel sau altul…

De data aceea eram convinsa ca va face orice sa ma faca fericita, ba chiar ca ii va reusi. Imi puteam imagina sa ma oglindesc in ochiii lui ridicol de albastri si verzi tot restul vietii; dimineata dupa dimineata, bratele lui odihnindu-se pe coapsele mele asteptand ca eu sa ma trezesc sa-i zambesc, iar el sa-mi spuna cat de dor i-a fost de mine, sa pierdem restul diminetii in pat povestind, razand, planuind, visand cu ochiii larg deschisi…

Nu stiu cum ne-am instrainat atat de tare, cand am  hotarat sa te imping in bratele altcuiva sau de ce nu  scap de nodul din gat cand trec zilnic pe langa locul unde ne-am cunoscut.

Mai stii cum ne-am cunoscut?

Mai stii ca mi-ai ascuns un telefon si m-ai sunat dupa cateva ore pe celalalt numar si mi-ai spus sa ma intalnesc cu tine convingandu-ma ca eu mi l-am pierdut, iar tu l-ai gasit?Te-am scos la suc sa-ti multumesc,  intrebandu-te amenintator daca mi-ai citit mesajele? Tu ai spus ca nu, dar ca te-ai uitat prin poze si mi-ai sters toate pozele cu baieti care pareau a fi fosti, actuali, viitori cineva in viata mea? Am ras si ti-am spus ca de fapt erau poze doar cu artistul meu favorit.

Mai stii cand am venit cu supa la tine cand ai racit? Mai stii ca inainte sa plec, ai confesat ca mi-ai luat intentionat telefonul atunci demult,  doar ca sa ma mai vezi?  Mai stii ca nu m-am suparat si am ras?

Mai stii primul sarut ca in filmul  „Dirty Dancing”?

Mai stii cand m-ai lasat sa-ti conduc masina desi nu aveam inca permisul primit?

Mai stii cand m-ai incuiat in masina si am iesit pe geam?

Mai stii cand mi-ai facut cadou o pisica si am facut atac de panica?

Mai stii ultimul sarut pe care mi l-ai furat?

Mai stii cand tu ai venit si eu am plecat?

Mai stii ca urma sa ne alegem o melodie?

Mai stii ca in primul meu an de facultate m-ai vazut prima oara dupa un an? eram de mana cu prietenul meu. Ai venit la 4 dimineata beat la mine la usa  sa-mi spui ca ti-e dor. Mai stii cand ti-am spus ca sunt fericita, ca probabil il iubesc, dar nu ai renuntat si m-ai asteptat dimineata in fata facultatii cu cafea si nu m-ai lasat sa intru la curs?

Mai stii cum ai disparut si mi-au spus baietii ca te-ai impacat cu fosta prietena? Am ridicat din umeri ca si cum imi era indiferent, dar a fost ca  si cum mi-au dezlipit bandajul pe neasteptate de pe o rana inca nevindecata.

Mai stii cand mi-a fost frig si mi-ai dat bluza ta si ai ras cand ai vazut ca imi vine pana la genunchi?

Mai stii cand m-am incaltat cu papucii tai mult prea mari, m-am impiedecat si am coborat scarile in fund? Mai ai filmarea?

Mai stii cand mi-ai cantat si m-am indragostit atunci si pe loc de tine?

Mai stii? Eu nu mai cred!

 

3 gânduri despre “I’m not trying to break your heart

  1. Adinutza cea draguta si prietenoasa, cu mult chef de viata, energie, vitalitate, cu o voce sonora de uneori imi venea sa-i dau mai incet de la buton 🙂 si mici gesturi dragalase, accese de simpatie, dar si suparari pe care le punea la suflet si pentru care se consuma mult. O profa serioasa, de scoala traditionala, cu o baza foarte solida, cu mare daruire si pasiune, o fata dulce si inimoasa de care m-am legat spontan pentru ca venit in scoala o data cu mine, anul trecut si pe care de-atunci n-am incetat s-o iubesc. Anul asta insa aproape ca nu ne-am vazut… cumva a fost un an mai greu decat cel trecut si-mi fac reprosuri ca n-am fost mai prezenta cu ea, ca poate am repezit-o, ca poate… Draga mea Adina! Cum a venit ea plangand la scoala cand i-a murit catelul pe care-l crescuse de mic; cum m-a asteptat in ploaie cand am mers s-o iau de la gara sa mergem la curs; cu cat entuziasm mi-a adus ieri o foaie cu un nou curs de engleza la care “am putea sa mergem impreuna, ce zici?” super misto si pe care abia-l astepta; de cate ori am rugat-o sa traduca in locul meu, sa ma ajute cu lucruri diverse si intotdeauna a raspuns pozitiv; cu cat drag a pregatit copiii pentru olimpiada la engleza; ce vesela era ca, dupa 8 martie, are casa plina de flori! Si ce m-am bucurat cand mi-a povestit, luni, ca ii merge de minune cameliei ei (i-o daruiseram de ziua de nume, din partea colegilor) si se vede ca a fost daruita cu drag. Cum sa te gandesti ca Adina nu mai este? Ea, expresia insasi a poftei de viata?

  2. Fiul discuta cu tatal sau: – Tata, sa stii ca totusi mama conduce automobiliul mai bine decat tine! – Esti sigur? Eu n-as spune asa ceva! – Dar tu singur ai afirmat ca n-ai putea sa faci nici 10 metri cu frana de mana trasa, pe cand mama a reusit sa parcurga asa 12 km!

Lasă un răspuns

