And puffff! you’re in the friendzone, just like that!


– E ciudat! Trebuie sa iti spun! Cand mi-ai spus ca esti cu cineva, am avut acest sentiment ciudat…

– Ai fost gelos?

–  Da, eram nebun de gelozie. Imi pare rau. Am putea oare sa petrecem ceva timp singuri ?M-am gandit foarte mult la noi in ultimele zile.

– Serios?! Defapt sunt multe amintiri din care poti  alege…presupun.

– E mai mult decat atat.  Adica… e destul de jenant sa o spun acum, aici si in felul acesta, dar… intr-un fel tu ai fost femeia din viata mea.

– Si tu barbatul din a mea…

– Ma gandeam ca asta ar putea fi ultima oara cand vom fi impreuna, singuri…

– Exceptand acea aventura fierbinte pe care o vom avea de doua ori pe an.

– Da, exceptand asta!

– Adica, te dedici acestei relatii si apoi apare un impuls si uiti ca tu ai ales sa fie asa.   Tu si cu mine n-am… adica in relatiile pe care le-am avut cu alti oameni n-am folosit prea des cuvantul „iubesc”, nu-i asa? Ea spune ca daca iubesti pe cineva sa i-o spui chiar atunci! Tare si raspicat! Altfel, momentul…

– …va trece pe langa tine

– Va trece pe langa tine! Da! Stii?! N-avem nici macar un cantec al nostru. Eu si cu ea… nu avem nici macar un cantec al nostru. Crezi ca e un semn rau?

2 gânduri despre “And puffff! you’re in the friendzone, just like that!

Lasă un răspuns

