Hello, stranger!


E o minciuna!

………………………………….

-Asta o sa doara!

-Ce?

– Sunt indragostit de altcineva!

-Plec!

– Imi pare rau!

-Irelevant! Pentru ce iti pare rau?

-Pentru tot.

-De ce nu mi-ai spus inainte?

– Lasitate…

– Pentru ca are succes?

– Nu, pentru ca nu are nevoie de mine.

– Ati fost impreuna?

– Da!

– Nu are prieten?

– Nu mai vrea oricum sa ma vada.

– Atunci cand te furisai sa vorbesti la telefon, ea era? Ai sunat-o? ai implorat-o sa iti dea o sansa?

– Da!

– Esti un nemernic!

– Imi pare rau!

– Cum? Cum poti sa faci asta cuiva?

– Nu stiu.

– Nu e suficient de bine sau indeajuns!

– M-am indragostit de ea pur si simplu.

– Ca si cum nu ai fi avut alta alegere? Este un moment! Intotdeauna este un moment! „Pot sa fac asta! Pot sa cedez sau pot sa rezist!” Nu stiu cand ti-a fost momentul acela, dar pun pariu ca a fost un moment! Plec!

– Stai, nu pleca! Nu e sigur acolo afara!

– Aici e?

– Unde o sa pleci?

– O sa dispar!

……………………………….

-Pot sa te mai vad?

– Nu pot sa continui sa ma vad cu tine! Daca o sa te vad, nu o sa te parasesc nicicand!

– Ce o sa faci daca gasesc pe altcineva?

– O sa fiu gelos!

– Inca ma mai placi?

-Desigur!

– Minti! Am fost tu! Te amuz, dar te plictisesc!

-Nu!

– Chiar m-ai iubit?

– Intotdeauna o sa te iubesc. Urasc ca te ranesc asa.

– atunci de ce o faci?

– Pentru ca sunt egoist. Si pentru ca stiu ca o sa fiu mai fericit cu ea…

– Nu o sa fi! O sa iti fie dor de mine! Nimeni nu te va iubi mai mult decat te iubesc eu! De ce nu e iubirea de ajuns? Eu sunt cea care paraseste! Eu ar trebui sa te parasesc pe tine!

……………………………………….

– Cum a fost?

– Bine!

– Ati luat pranzul si apoi?

– Nu exista nici un apoi!

– Nu v-ati vazut de cateva luni. Trebuie sa fie un „apoi”.

– cum a fost?

– Teribil!

–  Plangea?

– Cateodata!

– Saracul, nefericit!

– esti furios ca m-am intalnit cu el?

– Eu nu m-am intalnit cu ea!

– Tu nu te poti vedea cu ea, nu stii unde e!

– Stiu, dar nu am incercat sa o caut…

-stii foarte bine de ce m-am intalnit cu el. Altfel nu ne-ar fi dat pace niciodata.

-Stiu! Te iubesc!

…………………………….

– Vino inapoi!

– ai promis ca daca ne vom intalni nu vei fi asa.

– Te iubesc! Te rog, intoarce-te!

– nu ma intorc!

– O sa iti dau pace cu o singura conditie! Mai fi o data cu mine, pentru ca sunt obsedat de tine, pentru ca altfel nu pot sa trec peste tine, pentru ca simt ca imi esti datoare fiindca m-ai inselat! Pentru toate aceste motive te rog sa imi dai corpul tau si in schimb eu te voi plati cu libertatea ta! Daca facu asta, jur ca nu te voi mai deranja vreodata!

……………………………….

– Ai fost cu el, nu-i asa?

– Stii de ce am facut-o!

– Ce te astepti ca eu sa fac?

– Sa intelegi!

– De ce nu m-ai mintit?

– Pentru ca am promis ca ne vom spune intotdeauna adevarul!

– Ce e asa minunat in legatura cu adevarul?

– Pe tine te iubesc! am facut-o doar ca sa ne lase in pace. Nu i-am dat nimic!

-Trupul tau?

– Daca ar veni, disperata si ar spune ca are nevoie sa ai nevoie de ea pentru ca este singurul mod prin care poate trece peste tine, ai face-o si tu!

………………………………….

– Nu o lua inapoi! O iubesc!

-Ea a ales!

– Iti datorez niste scuze! M-am indragostit de ea.. Nu intentionam sa te fac sa suferi.

– Unde e scuza?

…………………………………….

– o sa avem in curand aniversarea…

– Cum ramane cu golul?

– nu a iesit schema!

– de ce eu? Puteai sa alegi pe oricine! De ce eu?

– Mai stii cum ne-am intalnit? Cand ti-am vazut chipul, a fost momentul vietii mele.

– Acesta e momentul vietii tale!

– Esti perfecta!

– Sunt, nu-i asa?

– Te-am sarutat  si ei au vazut si m-au intrebat daca esti a mea. Le-am spus ca esti a mea, desi doar atunci te cunoscusem… Nu ai incredere in mine. Sunt indragostit de tine! Esti in siguranta, dar spune-mi! Cat timp noi nu am fost…ce s-a intamplat?

– Nimic!

– Aveai orice drept, vreau doar sa stiu!

– Tu locuiai cu altcineva!

– Ce incerci sa justifici?

– Nu incerc sa fac nimic, doar spun…

– Ai incredere in mine, spune-mi! Vreau doar sa stiu!

– de ce?

– Sunt nebun!

– Nu te mai iubesc!

– de cand?

– de acum! incepand din clipa aceasta! Nu pot sa mint, dar nu pot spune adevarul, asa ca s-a terminat!

– te iubesc, nimic din ce s-a intamplat nu conteaza, doar vreau sa stiu.

– prea tarziu! Nu te mai iubesc! Acum pleaca!

– Sunt un idiot!

– Da! Te-as fi iubit pentru totdeauna! Acum pleaca!

– Ai inteles gresit! Nu incercam sa… Te iubesc!

-Unde?

– poftim?

–  arata-mi! unde este aceasta iubire? Nu o vad! Nu o pot atinge, nu o simt, nu o pot auzi. Aud niste cuvinte, dar  nu pot face nimic cu niste cuvinte goale!

………………………………………..

O sa iti mai scriu!

Lasă un răspuns

