Find what you love and let it kill you


Mi-a spus sa stau linistita ca e legal! Nici nu ma gandisem la acest aspect. L-am crezut din prima, ma intrebam doar de ce ne-am oprit in cimitir? Era o noapte friguroasa si ploioasa de septembrie… Au fost zece minute care au trecut cu incetinitorul. Puteau la fel de bine sa fie o eternitate sau restul vietii mele.

Masina ruleaza cu viteza pe asfaltul ud. Ochiii mi se fac din ce in ce mai mici si vad totul invelit intr-o ceata usoara si subtire. Simt cum imi pulseaza sangele rapid si parca inima se hotaraste brusc sa nu mai  bata. Pot sa jur ca uneori plutesc. Imi lipseste, ba chiar mi se face dor sa simt ceva solid, sigur sub talpi, dar mai ales de aer sau sa stiu sa respir.

Intram in bloc si vad o usa sigilata. Probabil e noua, inca nu au reusit sa dezlipeasca plasticul de pe ea, da, asta trebuie sa fie, m-am gandit in timp ce treceam pe langa usa. Cineva a incercat sa rupa plasticul care acoperea usa, dar nu a reusit, asa ca am urcat inca doua etaje.

Inainte sa se lumineze de zi am apucat sa-mi spal sangele de pe haine si piele, am imbracat pijamalele si m-am asezat franta pe marginea patului, gandindu-ma ca anul trecut pe vremea aceea eram aproape fericita.

Oare chiar s-a terminat?

Lasă un răspuns

