Leaving is not enough, you must stay gone!


Doar dupa ce te opresti realizezi cat de greu este sa o iei de la capat, asa ca te silesti sa nu iti mai doresti. In comedia dragostei, jucam, rand pe rand, rolul celui mai iubit si al celui mai putin iubit. Replicile trec dintr-o gura in alta, dar raman aceleasi. O prietenie sau o relatie  pe care  ai crezut-o pierduta  cu mult  in urma, dar care totusi  reuseste cumva sa se strecoare din trecut ca firul de iarba printre crapaturile cimentului in mintea ta , are inca puterea sa incendieze o padure precum un foc abandonat doar pe jumatate stins.

Gresesc aceia care spun ca dragostea e oarba. Adevarul este ca dragostea e indiferenta la defecte sau slabiciuni pe care le vede foarte bine cand isi inchipuie ca a gasit intr-o fiinta acel ceva ce-o intereseaza mai mult decat orice pe care de cele mai multe ori nici nu il poate defini.

Sentimentele care dor cel mai tare, emotiile care inteapa cel mai adanc azi, sunt cele absurde; nebunia de a tanji dupa ceva imposibil- tocmai pentru ca este imposibil; nostalgia pentru ce nu a fost niciodata; dorinta de a trai ceea ce ar fi putut fi. Toate aceste semi nuante din subconstientul sufletului picteaza in interiorul nostru un peisaj dureros, un apus vesnic a ceea ce suntem.

Probabil ca nu o sa am niciodata acea „inchidere”. Nu exista inchidere. Puri si simplu s-a terminat. Oricat de mult ma straduiesc sa uit ca s-a intamplat, niciodata nu se va fi ne-…intamplat.  Aveam pe atunci sentimentul placut si tulburator in acelasi timp ca mi-a atarnat cum se atarna o haina pe cuier – un suflet mai frumos si mai bogat decat al meu. Recent, am realizat ca mi-am prins sufletul la portiera de la masina cand am hotarat singura ca am ajuns la capat de drum.

Toti oamenii de succes au avut un vis de care au tinut cu dintii pana cand l-au vazut inflorit in realitate, dar nu asa se intampla de obicei! De cele mai multe ori este prea dificil, prea scump, prea infricosator! Mereu va fi acolo pana cand vei reusi pana cand va exista o sansa, un fragment de lumina la capatul tunelului sau un motiv si curajul sa lupti pentru ceea ce vrei sa tii strans la piept.

just tell me

Stiu ca ai fost ocupat. Si eu am avut de facut unele lucruri. Nu am mai vorbit de un timp. Ma intrebam daca totul este in regula? Am fost preocupata de alte lucruri, sunt sigura ca si tu, dar simt ca trebuia sa-ti spun asta .”Buna, imi este dor…”

6 gânduri despre “Leaving is not enough, you must stay gone!

  1. Majoritatea doctorilor, dar si a femeilor care au mai fost insarcinate, te vor sfatui sa tii deocamdata aceasta veste numai pentru tine si partenerul tau. Primele trei luni de sarcina reprezinta o perioada destul de delicata atat pentru dezvoltarea embrionului cat si pentru echilibrul tau psihic si emotional. Din momentul fecundatiei pana cand embrionul depaseste 12 saptamani de viata e posibil ca organismul tau sa nu fie pregatit inca sa gazduiasca o sarcina si astfel sa se produca un avort spontan. E foarte dureros sa treci prin trauma cauzata de pierderea unei sarcini, mai bine evita situatiile neplacute in care esti pusa sa explici si altora un eventual avort. Este mai bine sa anunti fericitul eveniment dupa ce te asiguri ca totul merge bine. De asemenea, daca lucrezi, este mai bine sa spui sefului tau despre sarcina doar atunci cand ea devine fizic vizibila (exceptand cazurile cand ai o munca fizica), pentru a evita problemele unor eventuale discriminari.

Lasă un răspuns

