Fuck! I miss you when I’m happy!


– Mi-e dor de tine!

– Nu ai mai dat nici un semn de viata de …. mult timp!!!
– Stiu…
– Cu ce ai fost ocupat?
……………………………………………………………………………………………….
– Mie chiar mi-e dor de tine…si de povestile tale. Defapt, nu neaparat de povestile tale, de tine!
– Deci de mine cand tac?!
– Tu sa taci? Nu exista! Numai sa zambesti.
– Unde ai disparut?
– Imi pare rau! am fost un idiot! Am facut un lucru  ingrozitor.
– Ce anume?
……………………………..
– Mi-a fost dor de tine si am vrut sa vorbesc cu tine…si mai vreau! Imi era dor sa vorbesc cu tine cu multe subintelesuri si altele. Nu prea gasesti fete cu care sa vorbesti asa. Probabil ca in discutia asta eu sunt mai slab…
– Eu de cate ori am incercat sa vorbesc cu tine nu ai raspuns sau ai raspuns si mi-ai spus ca ai facut ceva gresit si ca ar trebui sa fiu suparata pe tine, dar nu am aflat ce si nu m-am suparat.
– Nu stiu ce fel de fata esti, nu am apucat sa te cunosc, dar nu stiu de ce imi aduc aminte mereu de tine…
– cum nu stii…
– Taci! Lasa-ma sa zic! apoi zici tu! Nu stiu ce mi-ai facut, dar imi aduc aminte de tine mereu. Cum zambesti, cum te uiti la mine lung fara sa zici nimic, cum iti musti buza fara sa iti dai seama, buclele tale si nu numai atat! Nu pot uita cat esti de frumoasa… Eu nu prea stiu ce vreau!  Sincer, esti o fata super! Gata, poti sa zici tu acum!
– Stii, si mie imi apari uneori asa aleatoriu in gand. Imi place cum razi si gropitele din obraji, cand te prefaci ca esti suparat dar nu te poti abtine sa nu zambesti. Imi esti atat de drag cand te lasi chinuit de mine pentru ca vorbesc abstract, tu te straduiesti sa intelegi ce am vrut de fapt sa spun. Tin minte ca prima data cand m-ai vazut mi-ai spus ca sunt urata. Mi-ai facut poza si pe urma mi-ai cerut numarul de telefon asa ca mi-ai „furat” telefonul si te-ai sunat singur. Ai pierdut pariul! Mi-ai scris inainte sa treaca cele 3 zile de care imi povesteai…
– Cand ieseam cu tine la un suc, am vrut sa te invit la mine acasa.Te-as fi invitat, ca stii tu cum zic baietii…”esti buna”! dar imi placea prea mult cu tine. Asa bine m-am simtit cu tine de fiecare data cand am iesit…
– Mai ales cand a cazut fata aceea pe scari si ai ras doua ore?
– Da cum sa nu rad?! si acum daca imi amintesc imi vine sa rad!
…………………………………………………………………………………………………………………
– Tot asa mult zambesti??
– De ce  tocmai acum te-ai gandit sa imi spui ca ti-e dor?
– Am vrut demult sa iti spun, insa nu am avut ocazia si am ajuns la punctul cand simteam ca nu mai rezist …
…………………………………………………………………………………………………………………..
– Pot sa te intreb ceva?
– Da, orice!
– Ce ai facut asa rau, incat  ar trebui sa fiu foarte suparata pe tine?
– …
Image 3333
4 gânduri despre “Fuck! I miss you when I’m happy!

Lasă un răspuns

