On your mark get set, fall in love!


Curios cum o prietenie se naste si apoi se hraneste dintr-o anumita stare de spirit a cuiva ca sa se stinga indata ce flacara acelei dispozitii care ne-a facut o vreme sa credem ca avem in fata noastra un om inteligent cu mintea sclipitoare, s-a retras sau chiar a consumat ceva interior, ceva pretios.

Era un sentiment asa puternic. O neliniste cumplita. Imi batea inima haotic, simteam fiori si fluturasi doar gandintu-ma ca el poate este urmatoarea persoana care imi va iesi in cale. Nu ma intelege gresit, este o neliniste euforica… cel putin un timp. Apoi fara sa imi dau seama am lasat sentimentul sa mi se strecoare afara din suflet si tot ce simteam era necazul ca poate fii fericit cu altcineva. Tin minte ca nu am putut sa plang foarte mult timp. Abia cand s-a desprins o poza de pe perete si mi-a cazut in brate mi-a dat prima lacrima. Apoi am facut o multime de greseli incercand sa imi ocup timpul cu altceva.

Tot ce mi-a mai ramas, cateva cioburi de respect, cateva fire prafuite de demnitate, le-am maturat de pe jos si le-am aruncat intr-o valiza, gustand cateva firimituri de speranta , si cu mai mult curaj decat ma credeam in stare, am mers mereu inainte.Daca as fi plecat atunci cand am simtit ca trebuie sa plec, as fi avut atat de multe regrete si intrebari, dar daca as fi ramas, as fi fost doar o piedeca, un mic obstacol ridicol cu respectul de sine sfasaiat, smuls ca un bandaj de pe o rana proaspata.Cine stie, poate ar fi fost bine sa raman. As fi ramas de o mie de ori si as fi plecat o singura data.

Mi-am aruncat tot necazul intr-o valiza, pregatita sa o abandonez intr-o gara, dar mi-era frica sa calatoresc singura asa ca am luat-o cu mine sa-mi tina de urat, promitandu-mi ca o voi uita intr-un aeroport foarte curand! Am urcat la bordul avionului cu valiza mea foarte micuta si foarte grea, imaginandu-mi ca daca o las in aeroport singura, se vor alarma oamenii crezand ca e o bomba. Poate chiar devenise o bomba intre timp; asadar cu bomba stransa la piept, ma gandeam pe cine pot suna sa vina sa ma prinda cand bomba se va detona si eu voi cadea in gol… Brusc, de nicaieri apare altcineva.

Astazi ma multumesc sa pasesc incet, pentru ca nu trebuie sa ajung nicaieri. Mi se pare ca viata e mai usoara atunci cand totul e neclar, fara detalii care sa te faca sa te indoiesti de cine sau ce ai fost sau pe unde ai fost. Atunci cand vine sfarsitul regretul va fi obscur. Unii oameni scot ce e mai rau in tine, altii tot ce ai mai bun si frumos, iar apoi sunt acei oameni rari, remarcabili care scot totul la iveala. Din tot! Alaturi de ei te simti implinit si mai viu ca niciodata. I-ai urma si pana in infern doar sa simti cum te arde durerea din obraji de la atata fericire zambita.

Acestea sunt zilele la care am visat. Lumina zilei isi intinde razele ei si ne picteaza in auriu. Acest apartament nu a fost niciodata mai comod sau „mai acasa” ca atunci cand dansam singuri in timp ce imi canti la ureche. Ma uit in ochiii tai aproape negri si cum imi zambesti hipnotizat numai mie. De fiecare data cand ma strangi in brate simt cum inima iti bate mai tare si te cred cand imi spui ca esti fericit doar fiindca sunt cu tine. Nu am mai fost asa fericita de foarte mult timp. Sunt unde vreau sa fiu.

slowdance

4 gânduri despre “On your mark get set, fall in love!

Lasă un răspuns

