Infatuation


Nu stiu de ce imi esti atat de familiar. Nu inteleg cum am ajuns sa cred intr-o idee absurda ca nu abia incep sa te cunosc, ci mai degraba imi amintesc cine esti. Fiecare zambet, fiecare soapta ma impinge mai aproape de concluzia pripita ca te cunosc cu mult inainte sa te intalnesc.
Te-am iubit candva demult- intr-un alt timp, alt loc, sub o alta infatisare, dintr-o alta existenta. Pentru o vreme am renuntat la tine, dar acum imi izvorasti parca din subconstient. Te-am regasit.
La inceput am fost flatata sa merg cu tine in locuri pentru ca aratai atat de bine si toata lumea iti stia numele. Deodata nu a mai fost doar atat. Am gasit in tine ceva ce pot admira. Nu e dragoste in starea ei pura! Nu, sunt mult prea incapatanata pentru dragoste! Ceea ce simt este o curiozitate tandra: sa iti explorez amintirile, gandurile, privirea, trupul si intreaga fiinta. Vreau sa ma scufund atat de adanc in ochiii tai, incat ma fixez in gandul tau si invat sa te citesc, precum citesti tu acum coltul pacatos al mintii mele.
Uneori simt nevoia de a ma inveli in stransoarea bratelor tale puternice. Palmele tale nesatule sa-mi exploateze fiecare centimetru sa-mi inrameze formele cu mangaieri, sa culeaga fiorii dorintei intr-un buchet pe care sa-l adulmeci si sa-l incropesti intr-un zambet din acelea pe care il porti cum porti o medalie, sa ti se recunoasa trimful asupra mea. Apoi cand eu o sa iti sterg gustul „victoriei” cu un sarut prelung, incet, apasat, jucaus, repede, imprevizibil, tu sa vrei sa o iei de la capat, sa-ti recastigi trofeul. Adormim odata cu trezirea zorilor,extenuati, fericiti.
Nu as vrea sa schimb nimic la tine. Nu esti prea scund, nici prea inalt, pentru ca nu ma deranjeaza sa ma ridic pe varfuri sa te sarut. Nici nu am doare cu adevarat cand esti rautacios si detasat , pentru ca stiu ca o faci sa-mi simti nelinistea si sa iti lustruiesti orgoliul cu afectiunea mea incapatanata
Vreau sa ramai pentru ca organismul meu nu fabrica griji cand esti aici. Nimic nu ma doare, toate ranile se inchid. Nu mi se declanseaza frana aceea emotionala, nu mi-este frica, nu am nevoie de lucruri sau haine. Nu-mi este greu sa fiu cu tine pentru ca sunt in siguranta.

da89807c-2

Lasă un răspuns

