Bare naked


– E ca la loterie cu agatatul in club!
– De ce?
– De exemplu, am dus aseara o fata acasa si sa spunem doar ca nu am castigat!
– Adica nu era fata?
– Doamne fereste, nu glumi cu asta!
– Ai fost foarte beat si era frumoasa doar pe dinauntru?
– Nu am fost asa beat, dar dimineata cand m-am trezit eram in pat cu alta fata decat cea din club.
– Da pe naiba, cum n-ai fost „prea beat” in cazul asta?!
– Ori asta, ori avea fata mai multa vopsea pe ea decat am folosit eu sa-mi zugravesc tot apartamentul…

art,artistic,beautiful,beauty,black,,,white,blonde-4d9159af1bf3dc25b0ece15784db508c_h

Un gând despre “Bare naked

Lasă un răspuns

