– Intotdeauna am simtit ca intre voi este ceva indefinibil si totusi prezent.De ce ai last-o sa plece?
– A vrut sa plece. Asa ca am plecat eu. O sa gaseasca consolare repede. Nu, sincer de tot, nu o sa sufere. O sa-i raneasca doar vanitatea si respectul de sine, dar nu are o inima, nu o sa o doara. Chiar si cand era bine intre noi, totdeauna se intampla la fel: „ma tem ca trebuie sa plec.” si pleca.
– Si nu trebuia?
-Presupun ca trebuia, da, trebuia,dar ardea sa-mi spuna cuvintele astea amare. Parca abia astepta sa mi le spuna.
-Si iti pare rau?
-Se vede ca imi pare rau, altfel nu as tine minte.
– Dar daca a vrut sa se mute cu tine, inseamna ca nu a vrut sa scape de tine. De ce oricare barbat crede ca trebuie sa fie Dumnezeu Atotputernicul inainte sa lase o femeie sa se indragosteasca de el?
-Asa zicea si ea. Ea zice multe. Dar ar fi in stare sa plece de acasa doar ca sa arete ca-i libera sa plece si sa vina, sa-mi dovedeasca ca e stapana mea.
-Nu-i vorba de stapana, asa e ea. Dintotdeauna a fost asa.
– Nu-mi pasa, da sa nu-mi faca mie una ca asta. Parca primesc o palma de fiecare data. O am in brate si as putea sa o pastrez o vesnicie. Ea se scoala brusc si zice „ma tem ca trebuie sa plec”. Simt ca arde sa-mi spuna cuvintele astea. Parca iti da un genunchi in coaie, exact cand mie nu-mi vine sa ma mai dezlipesc de ea.
– Esti un fraier!
tumblr_mkerbwYuZG1s6xh59o1_500_large

Lasă un răspuns

